پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انقلاب اسلامی هنر جاوید و ماندگار است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدی لائینی پیش ازظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی بانوان هنرمند استان با بیان اینکه هنرمندان همانند مجاهدی در حوزه هنر انقلاب اسلامی هستند، هنری که با ۲۲۰ هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده پیوند خورده است، افزود: حوزه‌ای به نام مقاومت سبب شد که بینی استکبار به خاک برسد.

وی افزود: جایگاه و ارزش هنر و تأثیر آن کاملاً مشخص بوده زیرا خداوند انسان و جهان را هنرمندانه آفریده است و دریایی از آیات الهی، منظره چشم نواز جنگل و موسیقی زیبای وزش باد و همه چیز طبیعت از هنر است.

وی با بیان اینکه شهیدان هنرمند بودند، افزود: خانواده‌های شهیدان نیز هنرمندان عرصه صبر و استقامت هستند و حضرت امام خمینی (ره) نیز توانست هنرمندانه اهداف سیاسی و اجتماعی انقلاب را مطرح کردند و در دل‌های مردم وارد شود.

آیت الله لائینی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هنرمندانه در حال اداره امور است زیرا انقلاب اسلامی یک اثر هنری جاوید است.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه متأسفانه گاهی ازهنر برای ترویج بی هنری، ظلم و خشونت در جهان استفاده می‌شود، یادآور شد: هنرمندان راستین و واقعی باید پای کار بیایند و هنر واقعی را معرفی کنند.

وی تکریم هنرمندان را همانند تکریم عالمان دانست و گفت: هنر انقلاب اسلامی باید ترویج و نهادینه شود.

کد خبر 4963323
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.