پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش ۱۳ درصدی کشفیات سرقت در مازندران

0

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۱۳ درصدی کشفیات سرقت در سطح استان طی ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، اماکن خصوصی و صندوق صدقات در سطح شهرستان نوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی نوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، رد یک سارق حرفه‌ای را در این سرقت‌ها شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهم و با هماهنگی قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند که متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۳۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سرقت صندوق صدقات در سطح شهرستان نوشهر اقرار کرد.

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهم با قرار مناسب صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در ۸ ماهه امسال در حوزه وقوع سرقت به عنف، ۳۴ درصد در حوزه وقوع کیف قاپی و ۲۳ درصد در حوزه وقوع سرقت خودرو ۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

سردار میرفیضی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی و استفاده از سیستم‌ها و تجهیزات مراقبتی و حفاظتی به هشدارهای پلیس توجه کرده و هر گونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.