پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۴ طرح در دهه فجر امسال در نکا

0

عبدالجواد توحیدی مقدم بعدازظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: از ۵۴ طرح افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر امسال ۵۲ طرح با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال افتتاح و دو طرح بهداشت و درمان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی گفت: صنعت، معدن و تجارت نکا با حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح پروژه های خود بیشترین اعتبار دهه فجر امسال را به خود اختصاص داده است.

فرماندار نکا افزود: مهمترین پروژه های صنعت، معدن و تجارت نکا در دهه فجر امسال، افتتاح کارخانه محصولات لبنی و دانه بندی شن و ماسه است.

توحیدی مقدم اظهار کرد: علاوه بر پروژه های عمرانی، یک هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اموزشی در دهه فجر در نکا اجرایی می شود که غبارروبی مزرار شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های بصیرتی، افتتاح بازارچه اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، نمایشگاه و زنگ انقلاب از مهمترین این برنامه هاست.

وی همچنین با اشاره به تقارن راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه با اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار برای همه گروهها و جریانات نظام دارای ارزش و احترام بود و مردم دهه فجر امسال را به گونه‌ای گرامی می‌دارند که حقانیت این شهدا بار دیگر به جهان اثبات شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.