پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتقاد به منجی از نظر اعتقادی و اجتماعی مهم است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر سه شنبه در نشست اعضای برگزاری جشن نیمه شعبان با تاکید بر حساسیت و توجه به اهمیت مراعات اصول بهداشتی و ویژگی خاص امسال بیان داشت: وجود امام زمان و ظهورشان با هدف تبدیل سیاهی ظلم به سپیدی عدالت و نجات بشریت صورت خواهد گرفت، از این رو اعتقاد به منجی از نگاه اعتقادی و اجتماعی بسیار مهم است.

وی افزود: ما معتقد هستیم این منجی زنده بوده و یک قدم به ظهور مانده است و جشن میلاد این امام علاوه بر اینکه بر پایه عواطف و احساسات ما برگزار خواهد شد، این مهم را یادآور می‌شود که توجه بر وجود این ایشان امیدواری را زیاد می‌کند.

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: برپایی جشن میلاد مهدی موعود باید با نگاه جلوگیری از ظلم انجام شده و با تولد دیگر امامان برای نسل حاضر فرق داشته باشد و این همان نگاهی است که باید در جامعه تزریق شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران عنوان کرد: جشن میلاد بار سیاسی و اجتماعی دارد، به همین علت دشمنان نسبت به این میلاد مبارک بسیار حساس هستند و این مراسم در فضای مجازی و واقعی باید جلوه‌گر دین اسلام باشد، و برای روح تازه‌های بر جان بشریت ببخشد.

امام جمعه سری تأکید کرد: برای برپایی و عملیاتی کردن این موضوعات باید از صاحبان فکر استفاده کرد که خوشبختانه اعضای ستاد برگزاری جشن نیمه شعبان در مازندران خود صاحب ایده بوده و موفق خواهند بود.

کد خبر 4894514
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.