پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آینده نامعلوم ستاره چهاردانگه ای استقلال، محسن کریمی در برزخ!

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پارس فوتبال، محسن کریمی به همراه داریوش شجاعیان دو بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال ب تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده‌اند.

حالا این فرهاد مجیدی و کادرفنی تیم فوتبال استقلال هستند که باید درباره آینده این دو بازیکن تصمیم بگیرند. هر دو بازیکن به دلیل مصدومیت طولانی‌مدتی که داشتند از فهرست نیم‌فصل دوم استقلال خارج شده‌اند و باید دید آیا مجیدی آنها را به فهرست فصل آینده تیمش اضافه می‌کند یا خیر.

کریمی در پست وینگر و پشت مهاجم می‌تواند برای استقلال به میدان برود و با توجه به اینکه استقلال در این پست کمبود بازیکن دارد، به نظر می‌رسد در نهایت آنها به لیست استقلال اضافه شوند.

البته بازگشت این دو بازیکن به لیست استقلال، منوط به خروج یکی، دو بازیکن از فهرست استقلال است چرا که لیست بزرگسالان آبی‌پوشان در حال حاضر پُر است و باید دید کادرفنی در نهایت چه تصمیمی می‌گیرند.

کریمی علی رغم فصل خوبی که در سال گذشته در استقلال پشت سر گذاشته بود، در این فصل به دلیل مصدومیت طولانی از ترکیب اصلی استقلال دور افتاد و این موضوع تردیدهای را برای مربیان استقلال در آینده این بازیکن جوان چهاردانگه ای به وجود آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.