پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران از مدارس شبانه روزی منطقه چهاردانگه بازدید کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مدیر کل آموزش و پرورش با هیات همراه با حضور در منطقه از مدارس شبانه روزی منطقه چهاردانگه بازدید کردند.

عسکری نیکزاد در نشست صمیمی با معلمان دبیرستان های شبانه‌روزی چهاردانگه گفت : ماندگاری دانش آموز در مدرسه یکی از شرایط ویژه برای تقویت آموخته های آموزشی و تربیتی محسوب می شود.

وی افزود : خدمت در این مناطق جزء عبادات محسوب می شود به خصوص فرهنگیانی که با کمترین امکانات بهترین خدمات را ارائه می دهند

 در این دیدار دانش آموزان در فضایی کاملا صمیمی، مشکلات و نظرات خود را به  مدیرکل ارائه دادند. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در  گفت و گوی صمیمانه با دانش آموزان گفت: تحصیل در مدارس شبانه روزی، بهترین فرصت برای فراگیری مهارت های زندگی چون همدلی و همفکری است.

مدیر کل ادامه داد تحمل دیدگاهها و نظرات همراهان و هم خوابگاهی ها در مدارس شبانه روزی، فرصتی استثنایی برای کسب مهارت در زندگی است.

در پایان  این بازدید ها که تا پاسی از شب به طول انجامید مدیر کل و هیات همراه با حضور در دبیرستان المهدی(عج) پشتکوه ، یک شب بیاد ماندنی در این مدرسه شبانه روزی رقم زدند.

✔نشست صمیمی با دانش آموزان و بررسی مشکلات خوابگاهی

✔اقامه نماز جماعت مغرب و عشا

✔تشکیل جلسه با معلمان

✔بازدید از خوابگاه، امکانات و تجهیزات دبیرستان

از برنامه های بازدید مدیر کل و هیات همراه از مدارس شبانه روزی منطقه بود.

شایان ذکر است منطقه چهاردانگه با داشتن 6 مدرسه شبانه روزی (3 مدرسه دخترانه و 3 مدرسه پسرانه) بیشترین مدارس شبانه روزی استان مازندران را دارا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.