پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

420 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ علیرضا ثقفی اظهار داشت: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ، طرح مبارزه با مواد مخدر در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح که به مدت دو هفته به اجرا در آمد ماموران این پلیس در استان و شهرستان‌های تابعه موفق به شناسایی و دستگیری 280 خرده فروش مواد مخدر در سطح استان شدند.

ثقفی، از انهدام پنج باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این مدت خبر داد و تصریح کرد: 42 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای این طرح توقیف شد.

وی از کشف 424 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ و عاملان افیونی خبر داد و گفت: 351 معتاد به مواد مخدر  در اجرای این طرح دستگیر و به مراکز درمانی معرفی شدند.

تقفی گفت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه سبب بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می‌دهد و هرگز به هدف‌های بزرگ و اصلی خود نمی‌رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می‌شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن دوستان دشمن صفت، سوداگران مرگ و افرادی سود جو بودند.

 / ت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.