پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

40 عنوان کتاب دفاع مقدس در مازندران رونمایی می‌شود

0

به گزارش خبرگزار ی تسنیم از ساری، سردار عبدالله ملکی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در چهار سال گذشته تعداد 150 عنوان کتاب در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران منتشر شد، از انتشار 40 عنوان کتاب به زودی توسط این داره کل خبر داد و گفت: همچنین تعدادی از کتاب‌ها در ایّام 22 بهمن امسال رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه داشنامه دفاع مقدس مازندران از اولویت‌های پژوهشی این اداره است، از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان جهت همکاری با این دانشنامه دعوت کرد.

حسین منصوریان سرخ‌گریه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران نیز به بیان برنامه و هدف تألیف دانشنامه دفاع مقدس استان مازندران پرداخت و گفت: ثبت تعداد هزار مدخل با محوریت شهدا و اشخاص، فرهنگ، هنری و اجتماعی و جغرافیا و نظامی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی از تعیین کارگروه‌های متعدد برای دانشنامه خبر داد و افزود: همچنین در این راستا از اندیشمندان، دانشگاهان و مبارزان و انقلابیون در نگارش این دانشنامه دعوت به عمل آمد.

منصوریان، پیرامون رشادت‌های پاسداران و بسیجیان در دفاع مقدس پرداخت و با اعلام حمایت و همکاری در تدوین دانشنامه بر ضرورت نگارس این دانشنامه در استان تأکید کرد.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.