پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵ میلیون گردشگر از روستاهای مازندران بازدید کردند

دبیر کمیته روستایی مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۵ میلیون گردشگر از روستاهای مازندران بازدید کردند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از تسنیم، روح الله علیزاده امروزجمعه ۱۳ فروردین در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اظهار داشت: امسال با ایجاد نمایشگاه بومی و محلی در روستاها ظرفیت‌های استان به گردشگران  معرفی شد.

 

وی با بیان اینکه مازندران با داشتن  بیش از ۳ هزار روستا در استان شاهد حضور چشمگیر مسافران بوده است، گفت:. بار کلای گلوگاه شرقی‌ترین روستای و سفید تمشک غربی‌ترین روستای استان شاهد حضور بی‌نظیر مسافران و گردشگران بوده که با ایجاد تورهای یک‌روزه می‌توانیم ظرفیت روستاه‌ها را به مسافران نشان داده و جاذبه‌های آن را معرفی کنیم.

 

علیزاده گفت: با بگارگیری از ظرفیت‌ها می‌توان  پتانسیل‌های روستا را در راستای فعالیت‌های اقتصادی و درآمد پایدار ایجاد کنیم و سبب جذب گردشگر در روستاها باشیم.

 

دبیر کمیته دهیاری‌های مازندران با اشاره به آماده‌باش همه دهیاران در روز طبیعت، افزود: تمام زیرساخت‌های امکاناتی در روستاههای استان  برای روز طبیعت آماده  است.

 

وی با بیان اینکه  از ۲۷ اسفند تا روز گذشته ۲ میلیون و ۹۰۰  هزار نفر در روستاهای مازندران اقامت کردند، افزود: ۲ میلیون و ۵۳۶ هزار نفر نیز از مکان‌های دیدنی در روستاه‌ها بازدید کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.