پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح استعفا شهردار ساری مورد پذیرش اعضای شورا قرار نمی‌گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر حمایت بیشتر آحاد جامعه از خدمات شهری انجام شده در مرکز استان, گفت: طرح استعفا شهردار ساری مورد پذیرش اعضای شورا قرار نمی‌گیرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه:علیجان شمشیربند ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مرکز مازندران پیرامون استعفای ناگهانی شهردار ساری, اظهار داشت:  مردم مرکز استان از استعفای شهردار ساری نگران شده, چرا که تیم مدیریت شهری ساری به دنبال آبادانی و توسعه مرکز مازندران هستند.

 

وی افزود: استعفای شهردار ساری هیچ جایگاه طرح موضوعی در صحن شورا نخواهد داشت و شهردار ساری با قوت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهردار ساری مدیری با تحمل و  دارای انگیزه بالایی برای توسعه است, تصریح کرد: اعضای شورا هیج نیازی ندیده تا موضوع استعفا شهردار ساری را در شورا مطرح کنند.

 

شمشیربند با بیان اینکه مردم از استعفای شهردار ساری بسیار نگران و ناراحت شدن, افزود: از نظر شورای اسلامی شهر, مهدی عبوری شهردار ساری باقی خواهد ماند و به فعالیت‌های توسعه ای در شهر ادامه خواهد داد.

 

وی با اعلام اینکه طبق قانون استعفا حق شهردار بوده است, گفت: شهردار جوان ساری در طی سال‌های اخیر منشا تحولات شگرفی در حوزه عمران و آبادانی شهر ساری بوده و جفا است که فردی از اعضای شورا بخواهد با استعفای وی موافقت کند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شهردار ساری از افراد ولایی و خانواده شهدا بوده و گامهای اساسی در حوزه مدیریت شهری برداشته است, افزود: با همه کسانی که بخواهند جلوی اجرای پروژه‌های عمرانی و قطار توسعه مرکز استان را بگیرند, برخورد می‌شود.

 

شمشیرند با اشاره به اینکه برخی مسئولان شهری و استانی در مواجهه با مدیریت شهری ساری باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند, گفت: در فضایی که شهردار جوان ساری در حال اجرای فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی بوده، نباید با ایجاد تفرقه، شیرینی بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی را به کام مردم مرکز استان تلخ کرد.

 

به گزارش تسنیم، مهدی عبوری شهردار ساری عصر روز گذشته در اقدامی ناگهانی دست به استعفا از مدیریت شهری زده است که این اقدام وی سبب عکس العمل‌ها و نارضایتی‌های از سوی شهروندان مرکز استان به واسطه خدمات شایسته وی در مدیریت شهری مرکز استان شده است.

 

مهدی عبوری، تابستان ۹۱ با رای شورای اسلامی دوره سوم و تابستان ۹۲ با رای شورای اسلامی شورای چهارم بر مسند شهرداری مرکز استان تکیه زده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.