پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

موفقیت عکاس چهاردانگه ای در نمایشگاه بین المللی عکس سوگواره مهر محرم

برترین های نمایشگاه بین المللی عکس سوگواره مهر محرم پنجشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و علاقه مندان در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون فکری کودکان و نوجوانان سمنان معرفی شدند.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از ایرنا ، در بخش ملی تک عکس حرفه ای، سید ولی شجاعی لنگری از مازندران ،حسین نظری از زنجان و سجاد دادپور از اردبیل به ترتیب رتبه های اول تا سوم این نمایشگاه را به خود اختصاص دادند.

 

۸۱۹۴۹۸۲۵-۷۰۴۹۵۷۷۸

 

هیات داوران این نمایشگاه در این بخش ، رضا واعظ پور از تهران، شهرام نجفی از زنجان و خشایار الوندی از تهران را شایسته تقدیر دانستند.

 

در بخش مجموعه عکس ، معصومه فریبرزی از آذربایجان شرقی با مجموعه عکس دسته عزاداری نابینایان منطقه ارسباران مقام برتر این نمایشگاه را کسب کرد.

 

هیات داوران در بخش عکس تجربه ملی (عکاسی با تلفن همراه یا دوربین خانگی)، احسان جزینی از اصفهان را به عنوان نفر برتر انتخاب کرد.

 

علی ابک از سمنان، وحید بیات و مجید شقایی فلاح هر دو از خراسان جنوبی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم بخش برتر بین المللی در بخش عکس این نمایشگاه معرفی شدند.

 

همچنین در بخش عکس ویژه استان سمنان، یعقوب پازوکی ، معید حمیدی و عادله امینیان اول تا سوم شدند و در این بخش عاطفه معصومی ، محمد صفری و حسین یونسی تقدیر شدند.

 

در بخش فیلم ، از مهدی نجفی ، عباس ایمانیان از سمنان ، زهرا یاربی از فارس ، نواب محمودی از لاهیجان ، سید مرتضی موسویان از قم، هادی شتیلا از لبنان ، امیرحسین نوری از انگلستان و حسین قصیر از لبنان شایسته دریافت تقدیرنامه و هدیه نقدی شدند.

 

در بخش داستانی ملی این نمایشگاه ، سعید نجاتی از قم جایزه فیلم منتخب از هیئت داوران را کسب کرد و رضا جمالی از اردبیل و محسن اعتمادی فر از قم از سوی هئیت داوران تقدیر ویژه شدند.

 

در بخش مستند ملی ، جایزه فیلم منتخب به محمد علی هاشم پور از بابل تعلق گرفت و فیاض بهپور و سیدرضا سید فاتحی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

به تمامی نفرات برتر این نمایشگاه لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

 

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد در آیین اختتامیه این نمایشگاه با اشاره به اینکه این نمایشگاه در هشتمین دوره ، فضای جدید را تجربه می کند، گفت : نمایشگاه مهر محرم باید هر روز حرف جدید برای گفتن داشته باشد.

 

سید مرتضی موسویان افزود : با کمک و مشارکت مردم باید در این زمینه تولید محتوا جدید صورت بگیرد .

 

وی اظهار داشت: از شنبه هفده بهمن ماه تمامی آثار بر روی فضای مجازی با حفظ مالکیت معنوی دارندگان آثار در دسترس و داوری مردم قرار می گیرد و این نمایشگاه دائمی خواهد بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز گفت: تنها ابزاری که می تواند فاصله بین نسل ها که امروزه به دلیل فضای مجازی به وجود آمده را کاهش دهد ،هنر است.

 

محمدرضا سوقندی ادامه داد : هنرمندان می توانند در چنین عصری زندگی مردم را آرام کنند

 

وی تاکید کرد : باید به سمتی برویم که حتی برای تولید عکس ها و فیلم های محرم نیز بتوانند از وقف ها و نذورات مردمی استفاده کنند.

 

۵۶۷۳۸۴۲۸_۵۵۲۲۰۲۵۷ccdde

 

2 نظرات
  1. عين الله آزموده می گوید

    جناب سید ولی شجاعی لنگری عزیز
    تبریک برای این موفقیت و آرزوی موفقیت های بعدی شما.
    ارادتمند. آزموده. بالاده

  2. سیدمصطفی مرتضوی کیاسری می گوید

    دژی هست پشت کوه سفید /کزوهست ایرانیان را امید
    آقای شجاعی!موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.