پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اراذل و اوباش کلیپ‌ساز، چه کسانی هستند و تاکنون کجا بوده‌اند؟/تصاویر و فیلم

جست‌وجوی نام شرور تحت تعقیب کافی است تا به نام دیگر هم مسلکان وی در آن خطه برسیم، از درگیری های سابقه دار و قدیمی این اراذل خبردار شویم، به صفحات، وبلاگ ها و مطالب منتشر شده درباره درگیری این اشرار با یکدیگر راهنمایی شویم و از همه عجیب تر، به فیلم هایی دست پیدا کنیم که نشان می‌دهد چه رقابتی در کسب نام(!) میان این اراذل جاری است.

3
 
 
پایگاه خبری چهاردانگه: در پی انتشار کلیپ هایی به شدت خشونت آمیز و رعب آور از اراذل و اوباش شمال کشور و هجوم بی سابقه ایشان به امنیت روانی جامعه، این سوال پیش آمده که این اشرار خشن و قانون گریز تا کنون کجا بوده‌اند و آیا این اولین حضور ایشان در دنیای مجازی است؟

پیش از ظهر دوشنبه و در حالی که هنوز بسیاری از کاربران دنیای مجازی از تماشای کلیپ های خوفناک اراذل و اوباش مازندرانی در شبکه های اجتماعی، بهت زده بودند، دادستان بابل در گفت‌وگو با خبرگزاری دستگاه قضا، از تحت تعقیب قرار گرفتن «محمود طالبی» سخن گفت و از شهروندان خواست که برای هرچه سریعتر به دام افتادن این شرور بنام، اطلاعات احتمالی خود در این خصوص را در اختیار ماموران انتظامی قرار دهند.

مرادی در ادامه با تاکید بر محارب بودن این شرور ـ که خود را شاه مازندران معرفی می‌کند ـ سوابق محکومیتی طالبی را مورد اشاره قراره داده و گفت: «این فرد در حال حاضر متواری شده است ولی هماهنگی‌های لازم بین فرماندهی شهرستان بابل و فرماندهی انتظامی استان مازندران انجام شده تا برای دستگیری وی از همه نیروهای انتظامی و نظامی استان استفاده شود.»

 

 
 
اما آنچه ورای پیگیری عاجل این موضوع توسط مقامات قضایی استان و بهره گیری از ظرفیت های انتظامی استان برای دستگیری این شرور، جلب توجه می‌کند، ذکر نام این شرور توسط دادستان بابل است؛ موضوعی که با کمک آن می‌توان نیمه پنهان ماجرا را به سادگی کشف کرد و پی برد که درگیری بین اراذل این خطه از کجا آغاز شده، مربوط به چه زمانی است و چه روندی طی شده که این اراذل تصمیم گرفته‌اند از درگیری با یکدیگر فیلم تهیه کرده و در دنیای مجازی به اشتراک بگذارند.

 

کافی است سری به موتورهای جست‌وجو بزنیم و در این باره تحقیق کنیم تا از دیدن نتایج، شگفت زده شویم؛ آنقدر که باورمان نشود همه این اتفاقات در کوی و خیابان های برخی شهرهای کشورمان رخ می‌دهند. شهرهای سرسبز و دل نشینی که همواره پذیرای خیل مسافران و گردشگران فراوانی از اقصی نقاط ایران هستند و چنین اتفاقاتی ممکن است منجر به وارد آمدن لطماتی به اقتصاد مردمان‌شان شود.

 
جست‌وجوی نام شرور تحت تعقیب کافی است تا به نام دیگر هم مسلکان وی در آن خطه برسیم، از درگیری های سابقه دار و قدیمی این اراذل خبردار شویم، به صفحات، وبلاگ ها و مطالب منتشرشده درباره درگیری این اشرار با یکدیگر راهنمایی شویم و از همه عجیب تر، به فیلم هایی دست پیدا کنیم که نشان می‌دهد چه رقابتی در کسب نام(!) میان این اراذل جاری است!
 
رقابتی سرشار از فحاشی که به ظاهر هواداران این اشرار با یکدیگر دارند و حتی رنگ و بوی قومیت گرایی هم به وضوح در آن دیده می‌شود و اگر پیشتر در کانون توجه قرار می‌گرفت، می‌شد حدس زد روزی بالا خواهد گرفت و به انتشار سلسله کلیپ های رعب آفرین و وحشت زا خواهد رسید اما متاسفانه این گونه نشد.
 
این را می‌شود از فخر فروشی این اراذل و هوادارنشان فهمید که به ساخت ترانه و نماهنگ برای ایشان و انتشار گسترده آن در سایت های اشتراک گذاری ویدئو و موسیقی هم رسیده و در کمال شگفتی، به راحتی در دسترس عموم کاربران اینترنت در کشورمان است؛ بماند که ظواهر امر حکایت از گسترده بودن چنین کل کل هایی در شبکه های اجتماعی مختلف، از جمله نرم افزارهای ارتباطی موبایلی دارد و به نوعی به بمباران افکار عمومی ساکنان شمال کشور اختصاص یافته است.
 

 
از آن عجیب تر اینجاست که می‌بینیم از تمامی حرکات و سکنات این اشرار سرشناس(!) فیلم های متعددی در فضای مجازی به چشم می‌خورد. از بساط سور و سات این افراد و میگساری هایشان گرفته تا برگزاری جشن برای آزادی این اشرار از بند زندان، مطالبی در افسانه سرایی از درگیری های خونین ایشان، نزاع اشرار با پلیس و… .
 
اوضاع به قدری عجیب است که حتی می‌توان فیلم ها و تصاویر دستگیری های این افراد توسط پلیس، دورگرداندن ایشان در سطح شهر توسط ماموران انتظامی، شلاق خوردن ایشان در ملا عام و حتی اعدام برخی اشرار منطقه را هم در فضای مجازی یافت؛ آن هم نه در قالب عبرت آموزی، که برعکس، در راستای تعریف و تجمید از دلاوری های این اراذل و اوباش و احتمالا برتری بر سایر رقبا در سابقه شرارت آفرینی!
 
با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که انتشار سلسله کلیپ های خشونت آمیز از ایشان در روزها و هفته های اخیر، نه اتفاقی شگفت آور و بی سابقه، که در راستای روند تکوینی این اراذل و اوباش است. اراذلی که ظاهرا هر کدامشان چندین بار دستگیر شده، بسیاری شان سابقه حبس در کارنامه دارند و نه تنها از این موارد ناراحت نیستند، بلکه با آن رزومه سیاه خود را وزین تر توصیف می‌کنند و به این دلیل علاقه ای به پنهان شدن ندارند.
 
 

 

اوباشی که با گشت زدن در دنیای مجازی می‌توان به القابشان پی برد، تصاویرشان را شناسایی کرد، نام و نام خانوادگی و حتی محدوده زندگی شان را شناسایی کرد و انتظار داشت که در صورت دستگیر نشدن، به زودی فیلم های «اکشن» جدیدی از ایشان اکران شده و آرامش مردم را بر هم بزند!
 
برش‌هایی از حضور پر رنگ این اراذل در قالب فیلم در دنیای مجازی را به ببینید؛ برشی از جشن آزادی برخی از این اشرار از زندان، گعده‌های خودمانی‌شان با سرو مشروب، دست افشانی هایی با همراهی دیگر اراذل خوش مشرب، گوشه هایی از درگیری ایشان با یکدیگر، ترانه خوانی اختصاصی برای برخی از اشرار مشهور منطقه، شاخ و شانه کشیدن ایشان برای یکدیگر، نازیدن به چرخاندن پرافتخار(!) اوباش توسط ماموران انتظامی در سطح شهر و حتی ویدئوهایی که برای یادبود اشرار اعدام شده در فضای مجازی منتشر شده‌اند! بلاغ
 
 

 

زمان ویدئو : ۰۵:۵۵

حجم ویدئو : ۲۴٫۶۷ مگابایت

download-video

3 نظرات
  1. خرچنگ می گوید

    ایول واقعا راست گفتی، ممنون واس مطلب فوقالعادت. واقعا الان از بچه های میپرسی میخوای چیکاره شی اسم ارازل و میگن و آرزوشونه مثل اونا شن و این مسئله پهلوان خواندن ارازل در موسیقی فقط در مازندران هست.

  2. گمنام می گوید

    دور دادن ساده ارازل اوباش باعث معروف شدن ان ها میشه باید مثل تهران از نیروی نوپو استفاده کرد و اوباش رو بزنند و فریاد بزنند در داخل شهراشون با غلط کردم و … خوردن دیگه مغرور نشن

  3. محمد می گوید

    حکم اعدام وسلام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.