پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برخوردی سخت و خشن با اراذل و اوباش خواهیم کرد/تا آخرین قطره خون برای آرامش مردم ایستاده‌ایم

فرمانده انتظامی مازندران با عنوان اینکه اینچنین تحرکاتی از سوی اراذل و اوباش، به‌نوعی درون گروهی بوده است، گفت: اجازه عرض اندام و مانور به هیچ شروری نخواهیم داد و تا آخرین قطره خون برای حفظ امنیت و آرامش مردم غیور مازندران، ایستاده‌ایم.

1
 
 
پایگاه خبری چهاردانگه: سردار مسعود جعفری‌نسب در مورد کلیپ‌های منتشرشده از اراذل و اوباش مازندران در شبکه‌های اجتماعی و پخش گسترده آن، اظهار کرد: برخی از این کلیپ‌ها مربوط به چندین ماه گذشته است که این اراذل و اوباش دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شدند.
 
وی با اشاره به تعامل خوب فرماندهی انتظامی مازندران با دستگاه قضا، افزود: عده‌ای از اراذل و اوباش دستگیرشده، توبه کرده‌اند و آرام به زندگی خود می‌پردازند.
 
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه اجازه نفس کشیدن به اراذل و اوباش منطقه نمی‌دهیم، اضافه کرد: از روزی که مسئولیت فرماندهی انتظامی این استان را به‌عهده گرفتم، به مردم عزیز این قول را دادم که فضای استان را از وجود هرگونه شرارت، پاک خواهیم کرد.
 
این مسئول با عنوان اینکه اینچنین تحرکاتی از سوی اراذل و اوباش، به‌نوعی درون گروهی بوده است، خاطرنشان کرد: اجازه عرض اندام و مانور به هیچ شروری نخواهیم داد و تا آخرین قطره خون برای حفظ امنیت و آرامش مردم غیور مازندران، ایستاده‌ایم.
 
جعفری‌نسب درباره شرارت شرور معروف بابلی، و برهم زدن امنیت روانی جامعه با انتشار کلیپ، گفت: چند تن از اراذل و اوباش را دستگیر کرده‌ایم و تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس به‌دنبال شرور اصلی هستند.
 
وی در پایان گفت: مردم مازندران نگران هیچ چیز نباشند، بی‌تردید پلیس برخوردی سخت و خشن با اراذل و اوباش منطقه می‌کند./بلاغ
 
1 نظر
  1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    درود بر شما سردار مومن و ولایتمدار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.