پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت تمام قد حسین زادگان از عبوری :

فرماندار شهرستان ساری در مصاحبه ای با تأکید بر حمایت و پشتیبانی بی دریغ از شهردار مرکز استان گفت : بنده و آقای عبوری اجازه تفرقه افکنی به دیگران نمی دهیم .

0

 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  مرکز امور رسانه شهرداری ساری ، مهندس احمد حسین زادگان فرماندار شهرستان ساری در حالیکه از سوی عبوری شهردار مرکز مازندران همراهی می شد با حضور در محل پادگان سابق ازروند احداث بوستان ولایت بازدید کرد .

 

در این بازدید که جمعی از معاونان و مدیران شهرداری ساری نیز حضور داشتند مهدی عبوری نحوه احداث بوستان ولایت و ویژگیهای آنرا به تفضیل تشریح کرد و گفت : تمام تلاش ما آن است که این پروژه با سرعت ، دقت و کیفیت بالا احداث گردد ضمن آنکه تمامی دست اندرکاران بوستان اعم از مشاور ، طراح و پیمانکاران آن بومی بوده و از بزرگان شهر ساری محسوب می شوند .

 

فرماندار ساری نیز ضمن ابراز خشنودی از احداث بوستان ولایت گفت : این پروژه یکی از مطالبات دیرینه مردم شهر بشمار می آید و برای همین نیز اعتقاد دارم احداث بوستان  ولایت یک اتفاق بزرگ و تاریخی است که به همت شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر رقم می خورد .

 

این گزارش حاکیست فرماندار شهرستان ساری در پایان بازدید خود طی مصاحبه ای با خبرنگار مرکز امور رسانه شهرداری ساری با تجلیل از فعالیت های مهدی عبوری گفت : در سایه مدیریت جهادی و شبانه روزی شهردار ساری ما شاهد اتفاقات خوب و بزرگی در شهر هستیم . این امر بی تردید با حمایت و پشتیبانی اعضای محترم شورای شهر و معاونان و مدیران و کارکنان زحمتکش شهرداری رقم خورده و قابل تقدیر است .

 

وی در همین پیوند افزود : خوشبختانه در دوران مدیریت شهردار ساری کارهای بزرگی انجام شده است تا جایی که شاهد جلب رضایت مردم هستیم اما باور بنده و نیز شهردار محترم آن است که هنوز کارهای بزرگی باید انجام شود تا ساری به جایگاه واقعی خود برسد .

 

حسین زادگان با تأکید بر این مطلب که ساری مرکز و پیشانی استان محسوب میشود و توسعه آن ، توسعه استان خواهد بود گفت : متأسفانه یکی از آسیب های بزرگ شهر و استان عدم همدلی و وفاق است و اختلاف و تشدید آرا و رابطه ها مانع از پیشرفت امور می شود . همین چند وقتی که ما به عنوان فرماندار در خدمت مردم هستیم بسیاری می کوشند تا میان بنده و آقای عبوری اختلاف ایجاد کنند . کسانی که حتی میان دو عکس تفرقه می اندازند با طرح مطالب و مسائل بی اساس و بی پایه می کوشند مانع از همدلی و وفاق فرمانداری و شهرداری شوند حال آنکه نه بنده و نه آقای عبوری هرگز اجازه نخواهیم داد آنها به اهداف خود برسند . وی با تجلیل و تقدیر از خدمات شهردار و نیز خاندان مکرم و معظم ایشان خاطرنشان کرد : خاندان عبوری به خاطر سه شهید بزرگوار بسیار محترم و معزز هستند ، آقای شهردار هم بواسطه وابستگی به این خاندان و هم عملکرد خوبی که داشتند بسیار مورد احترام هستند و همه ما و نیز شخص ایشان وظیفه داریم حرمت این خانواده را حفظ کنیم . بنابراین بار دیگر تأکید می کنم اجازه تفرقه افکنی میان فرماندار و شهردار ساری نمی دهیم و از تمامی اهداف و برنامه های ایشان که در راستای توسعه پایدار ساری می باشد حمایت و پشتیبانی می کنیم چراکه باز تکرار می کنم آقای مهدی عبوری فرزند خلف و صالح خاندان بزرگ عبوری هستند .

 

مهندس حسین زادگان فرماندار شهرستان ساری آنگاه با انتقاد شدید از افراد یا جناح هایی که عملکرد شهردار را مورد انتقاد قرار می دهند گفت : حیف است از آقای عبوری که زحمات بسیاری برای شهر کشیدند و خدمات بی شماری انجام دادند بصورت غیر منصفانه ای انتقاد شود بخصوص که می بینیم ایشان با دو عنصر سرعت و دقت پروژه ها را پیش می برند و نمی گذارند دقت فدای سرعت یا کیفیت فدای کمیت شود در همین پروژه بوستان ولایت نیز شاهد کار ارزشمند آقای عبوری هستیم بطوری که نمی گذارند این پروژه یک کار انتفاعی شود و بوستان در پشت مغازه ها و فروشگاهها پنهان گردد .

 

فرماندار ساری سپس از بهره برداری جناحی و سیاسی از اقدامات شهرداری هم ابراز ناخرسندی کرد و خاطرنشان کرد : این تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه فقط و فقط برای توسعه و پیشرفت شهر و آرامش و آسایش شهروندان است و نباید عده ای از آن بهره برداری سیاسی کرده و آنها را مال خود کنند .وی در ادامه تحلیل خود از عملکرد شهردار ساری ضمن بیان این مطلب که جناب عبوری شهردار موفق مرکز استان طی دوران مدیریت خود بسیاری از مطالبات مردم را محقق ساختند افزود : یقیناً وفاق و همدلی شهردار و اعضای شورا در این موفقیت ها موثر بوده است . بنابراین باید آن را در تمامی سطوح گسترش دهیم . ضمن آنکه هر کس در هر کجایی که هست باید همت خود را معطوف توسعه شهرستان کند . دقیقاً به همین دلیل بود که ما طرح ایجاد شورایی را دادیم که نقشه توسعه شهرستان را ترسیم می کند . در این شورا مقامات بالای استان نیز حضور دارند تا به این ترتیب همه همدل و همراه شویم برای عمران و آبادی شهرستان و بخصوص ساری .

 

فرماندار شهرستان ساری در پایان با تأکید بر ضرورت بهره گیری از تمامی قابلیت های ساری و استان خاطرنشان کرد : ساری و استان هم در بحث کشاورزی و هم در بحث گردشگری قابلیت های فراوانی دارند و ما باید برای بهره گیری از این ظرفیت ها تلاش کنیم اما چنانچه در ابتدا گفتم اولین گام باید وفاق و همدلی باشد میان مدیران و نیز مدیران و مردم تا در سایه آن کارهای بزرگی را انجام دهیم . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.