پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

1000 حلقه لاستیک بین رانندگان شاغل حمل و نقل مازندران توزیع شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، احمد آفرین محمدزاده اظهار داشت: از شروع طرح توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای بر اساس نرخ مصوب در مازندران تا کنون قریب یک  هزار حلقه لاستیک به متقاضیان تحویل داده شد.

وی افزود:  اختصاص لاستیک به رانندگان براساس پیمایش و کارکرد ناوگان صورت می پذیرد. بر اساس اقدامات انجام‌شده در راستای خدمات‌رسانی به رانندگان، انجمن‌های صنفی رانندگان نسبت به شناسایی و ثبت‌نام متقاضیان دریافت لاستیک با نرخ مصوب اقدام می‌کنند.

محمدزاده گفت: این اداره کل آمادگی کامل دارد نسبت به رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی به مشکلات آنها اقدام کرده و رفع مسائل آنها را خارج از نوبت رسیدگی کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران درباره اقدامات در دست اجرای این اداره کل در مورد پیگیری مطالبات رانندگان، افزود: پیگیری‌های مجدانه در خصوص پیمایش سوخت، بیمه تکمیلی، درخواست‌ها و شکایات، نظارت دقیق بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل تشکیل جلسات مستمر و منظم مطالبات رانندگان با انجمن‌های صنفی و معرفی شرکت‌های متخلف حمل و نقل به کمیسیون ماده 12 استان بخشی از اقدامات این اداره کل در مورد مطالبات رانندگان بوده که در مازندران در حال بررسی، پیگیری و اجرا است.

 /ن

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.