پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵ مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا به روی تشک می‌روند

0

علی اصغر ثمربخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ” رضا اطری، بهنام احسان پور، محمد نخودی، کامران قاسم پور و رضا یزدانی” ۵ کشتی گیرمازندرانی هستند که به همراه تیم ملی به کشور چین اعزام شدند.

وی ادامه داد: در ترکیب تیم اعزام ایران به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، در وزن ۵۷ کیلوگرم “رضا اطری“، در وزن ۶۱ کیلوگرم” بهنام احسان پور”، در وزن ۷۴ کیلوگرم، “محمد نخودی” در وزن ۸۶ کیلوگرم ” کامران قاسم پور” و در وزن ۹۷ کیلوگرم “رضا یزدانی” به مصاف حریفان آسیایی خود خواهند رفت.

رئیس هیئت کشتی مازندران ادامه داد، از ۱۰ وزنی که تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا نماینده اعزام کرده، ۵ کشتی گیر آن مازندرانی هستند که نیمه از ترکیب تیم ملی را به خود اختصاص دادند.

ثمربخش با اشاره به اینکه کشتی گیران مازندرانی همواره در ترکیب تیم ملی در مسابقات مهم جهانی وآسیایی درخشش قابل توجهی داشتند، ابراز امیداوری کرد، که این کشتی گیران در مسابقات قهرمانی آسیا نیز با درخشش شأن جواب اعتماد کادر فنی و حسابی که روی کشتی گیران مازندرانی داشتند، بدهند.

وی اضافه کرد، که ” عباس حاج کناری و همت مسلمی جویباری” از مازندران به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در چین حضور دارند.

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از سوم و چهارم اردیبهشت در شهر “شیء آن” چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها مهمترین مسابقه رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی پیش از حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، انتخابی المپیک است.

تیم کشتی آزاد ایران با سرمربیگری غلامرضا محمدی و ترکیبی نسبتاً جوان و البته در اختیار داشتن چند کشتی گیر باتجربه از جمله رضا یزدانی به عنوان کاپیتان در میدان آسیایی روی تشک خواهد رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.