پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴ اثر هنری پدافند هوایی به جشنواره آجا معرفی می شود

0

محمد عدیده در گفتگو با خبرنگار مهر در بابلسر با تاکید برجایگاه ویژه هنر در نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ارتش از ابتدا تا کنون و بویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در امر هنر در جامعه پیشقدم و پیشرو بوده و هنرمندان بزرگی از دل ارتش به جامعه معرفی شده اند.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تئاتر پدافند هوایی عنوان کرد: سال گذشته اولین دوره جشنواره تئاتر با حضور هشت تیم از سراسر کشور به میزبانی مشهد و امسال با حضور ۱۴تیم در بابلسر به مدت پنج روز در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با بیان اینکه از ۱۴تیم شرکت کننده چهار تیم به مرحله نهایی راه یافته و به جشنواره سراسری آجا معرفی می شوند،گفت: تئاتر یک هنر متعالی است و چون ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه ها فعالیت دارد، حضور در مباحث فرهنگی از قبیل تئاتر،سرود و هنر نیز بسیار مورد توجه قرار دارد.

عدیده تصریح کرد: موضوعات این جشنواره موضوعات ارزشی است و به مباحث مربوط به دفاع مقدس،مسائل مذهبی و مسائل روز اجتماعی پرداخته است.

وی با بیان اینکه به دنبال کیفی کردن جشنواره هستیم ،گفت: در این دوره از جشنواره به دنبال آن هستیم سطح مسابقات از لحاظ کیفی بالاتر برود و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.