پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۴ پروژه دهه فجر در تنکابن بهره برداری می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسینی جو عصر شنبه در دهمین نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی فقط ایام بهره برداری از پروژه های عمرانی نبوده بلکه اصلاح امور و تغییر رفتار مدیران و مردم بوده و باید ذائقه مردم شیرین شود.

سید امیر حسینی جو  با بیان اینکه رفتار و گفتارمان در برخورد با مردم باید بگونه ای باشد که زمینه جذب حداکثری آنان را فراهم سازد ، افزود: فراهم کردن  زمینه توسعه در هیج جایی بویژه تنکابن امکان پذیر نیست مگر با توجه به آموزش و پرورش .

وی با بیان اینکه بالاترین سطح قبولی کنکور در مازندران متعلق به شهرستان تنکابن است، اظهار داشت: نکته مهم مورد انتظارمان این است که نسل آینده رهرو نسل امروز بوده  تا زمینه توسعه به معنای واقعی فراهم شود.

حسینی جو درباره سه شنبه های بدون خودرو در تنکابن بیان داشت: این برنامه در قالب شورای ترافیک شهرستان با محوریت شهرداری و پلیس راهور از این هفته در تنکابن اجرایی شده  و فقط به معنای دوچرخه سواری نیست بلکه  فرهنگ استفاده از خود رو های حمل و نقل عمومی است .

فرماندار ویژه تنکابن در بخش دیگر سخنان خویش بر حذف بروکراسی اداری در تنکابن تاکید کرد و  گفت: برای این طرح ، زمانبندی و ارزیابی بطوری جدی در شهرستان لحاظ میشود تا این رسم ناصواب از بین برود.

حسینی جو با اشاره به برخی مناقشات بین شوراها و نمایندگان مردم ، خاطر نشان کرد: تنکابن گاهی در انبوه مناقشات دیده نمی شود و بهتر است به جای طومار و نامه و گزارش جمع کردن علیه یکدیگر ، همدلی و همراهی را در پیش بگیریم.

نماینده عالی دولت در تنکابن  از اختصاص اعتبار به مبلغ ۷ میلیارد تومان در بخش راه به این شهرستان هم سخن گفت و افزود: ۳۴ پروژه در ایام دهه فجر در تنکابن به بهره برداری می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.