پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک باند قاچاق مواد مخدر در آمل متلاشی شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا ثقفی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان آمل باخبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیم عملیاتی متشکل از مأموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان آمل در یک عملیات غافلگیرانه خودروی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر در یکی از محورهای این شهرستان متوقف کردند.

وی، خاطر نشان کرد: مأموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۱۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

ثقفی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ ثقفی اعتیاد را منشأ بسیاری از جرایم دانست و خاطرنشان کرد: جرایم متأثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.