پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«گِل» به آق‌قلا رسید/ پایان کار هنرمند چهاردانگه ای در گرگان

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، یاسر خاسب هنرمند چهاردانگه ای تئاتر کشور و سرپرست گروه «بدن دیوانه» که چندی است اجرای پرفورمنس «گِل رو» را در حمایت از مردم مناطق سیل‌زده از شهر تهران آغاز کرده و در نقاط مختلف نیز اجرا کرده است، درباره اجراهای خود به مهر گفت: بعد از اجرا در شهر تهران، «گِل رو» را به دشت شادگان در استان خوزستان بردیم و اجراهای موفقی را در حمایت از مردم روستاهای سیل‌زده این منطقه داشتیم. پس از آن در شیراز و از دروازه قرآن تا حافظیه این شهر «گِل رو» را اجرا کردیم.

وی ادامه داد: ما در ادامه اجراهای این پرفورمنس در حمایت از مردم مناطق سیل‌زده به منطقه پُل‌دختر رفتیم و در آنجا نیز اجراهایی را داشتیم.

سرپرست گروه «بدن دیوانه» درباره نحوه حمایت اجراهای «گِل رو» از مردم مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: همزمان با اجراهای ما، کمک‌های مردمی نیز به مردم مناطق سیل‌زده می‌شد ولی مهمترین هدف ما از اجرای «گِل رو» توجه بیشتر به کودکان و نوجوانان این مناطق و بالا بردن روحیه آن‌ها بود.

خاسب درباره نقطه پایانی اجراهای «گِل رو»، بیان کرد: ما روز ۲۸ اردیبهشت در منطقه سیل‌زده آق‌قلا اجرا داشتیم و همینطور بعدازظهر همان روز با اجرای نمایش «گِل» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان، این حرکات نمادین در حمایت از مردم مناطق سیل‌زده کشور را به پایان رساندیم.

این هنرمند تئاتر در پایان سخنان خود یادآور شد: من برای اولین بار نمایش «گِل» را در استان گلستان اجرا کردم و بعد از آن در تهران نیز به صحنه بردم و حالا نقطه پایانی حرکت «گِل رو»، اجرای نمایش «گِل» در استان گلستان بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.