پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گفتگو با خیّر چهاردانگه ای که به یاری هموطنان زلزله زده کرمانشاه شتافت

0

 گفتگوی اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه نیوز با خیّر چهاردانگه ای که تاکنون چندین نیسان کمک های مردمی را بین زلزله زدگان سرپل ذهاب توزیع کرد:

 چهاردانگه نیوز: ابتدا خودتان را معرفی بفرمایید؟

علی سلمانی: اینجانب علی(رمضان) سلمانی فرزند مرحوم حاج محمد سلمانی کیادهی متولد کیاده از توابع چهاردانگه ساری می باشم.
مدرک تحصیلی بنده لیسانس کامپیوتر نرم افزار می باشم.در حال حاضر کارشناس دیتا و مسئول سالن دستگاه مخابرات مرکز امام رضا ساری می باشم.

 چهاردانگه نیوز: چند بار به منطقه زلزله زده رفتید؟

 علی سلمانی:: بنده دو بار به منطقه زلزله زده استان کرمانشاه شهرستان سر پل ذهاب رفته ام.کمک های مردمی را از نزدیک بین مردم عزیز و مظلوم و قدر شناس شهرستان سرپل ذهاب تقسیم کردم .

 چهاردانگه نیوز: چه مقدار وسیله، پول، پتو و خوراک و شوینده با خودتان بردید؟

  علی سلمانی: کمک هایی که حقیر برده ام از قبیل:مواد خوراکی، برنج، ماکارونی، سویا، پرتقال، روغن، قند، چای وشکر و…
و همچنین مواد غیر خوراکی وشوینده ازقبیل:صابون، شامپو، مایع ظرفشویی و مایع دستشویی و همچنین لباس های زنانه و مردانه ونیز کفش های مردانه و زنانه ، لباس های بچه گانه و نوزادی دسته بندی شده و در بسته های جدا حدود 200 بسته مواد مورد نیاز از طرف دوستان، فامیل ها، آشنایان وبستگان و همکاران محترم نزد مردم سر پل ذهاب تقدیم کردم.
و همچنین مبلغ 500 هزار تومان پول نو به همراه خود بردم وتقدیم دانش آموزان پایه اول تا ششم کردم و نیز بین مدیران و معلمان شریف آن منطقه توزیع کردم.

  چهاردانگه نیوز: چه هدفی از انجام این کار داشتید؟
علی سلمانی: هدف از این خدمتم انجام وظیفه و مردم داری بود.

  چهاردانگه نیوز:  وقتی این کمک ها را بین مردم زلزله زده تقسیم می کنید چه حسی دارید؟
علی سلمانی:حس من مانند آن فرزندی هست که از مادر تازه متولد شده و انگار تمام دنیا را به من داده بودند. و در این مورد زبان من قاصر است.

  چهاردانگه نیوز:  آیا به جمع آوری و ارسال کمک ها ادامه خوهید داد؟

 علی سلمانی: ان شاالله با کمک ایزد منان و مردم قدرشناس ساری و دوستان وبستگان و همکاران برای بار سوم هم عازم هستم که در 15اسفند ماه ان شاالله می روم.

 چهاردانگه نیوز:  چه انتظاری از مردم بزرگوار شهرستان ساری دارید؟
علی سلمانی:  از مردم عزیز تقاضا دارم کمک های نقدی و غیر نقدی خودشان را به بنده حقیر بدهند تا من تقدیم مردم شهرستان سر پل ذهاب کنم.شماره تلفن برای هماهنگی برای دریافت کمک ها : 09112533977

  پایگاه خبری چهاردانگه: علی سلمانی که خود از معلولیت رنج می باشد سابقه حضور در جبهه های جنگ تحمیلی را در کارنامه  خود دارد و جانباز جنگ تحمیلی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.