پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گستره توزیع روزنامه خبرشمال به پنج استان افزایش یافت

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار روزنامه خبر شمال در پنج استان شمالی کشور موافقت کرد.

 

مهدی روحی مدیر عامل روز سه شنبه در این خصوص گفت : با این مجوز روزنامه خبرشمال از این پس در استانهای مازندران ، گلستان ، گیلان ، سمنان و خراسان شمالی توزیع می شود.

وی افزود : از حدود یک سال قبل مجوز هفته نامه خبر شمال به روزنامه تغییر داده شده بود و در این مدت توانستیم با بهره گیری از تیمی حرفه ای روزنامه ای در حد استاندارد های لازم انتشار دهیم.

وی افزود : استان مازندران و خطه شمال کشور علی رغم بهره گیری از پتانسیل های لازم برای داشتن روزنامه ای در حد استاندارد های لازم کشوری ، هنوز در این راه موفق نبوده و ما امیدواریم تا با روندی که در روزنامه خبر شمال در پیش گرفته ایم به این مهم دست یابیم.

وی گفت : اکنون روزنامه خبر شمال در اغلب حوزه های خبری به صورت تخصصی ورود پیدا کرده و سعی دارد با ارائه گزارش ها واخباری دقیق به روند توسعه این خطه کمک کند. ما با شعار ‘با خبر، شمال را می سازیم’ وارد عرصه این حرفه شدیم.
وی با بیان اینکه شرایط برای کار در سطح گسترده تری فراهم شده است ابراز امیدواری کرد دلسوزان عرصه فرهنگ در این راه این مجموعه را یاری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.