پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گاز کیاسر تا سی‌ام بهمن ماه علمک‌گذاری می‌شود

1

 

روح‌ا… یوسفی کیاسری رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر در گفتگو با پایگاه خبری مازندشورا ، با بیان اینکه کیاسر هنوز به شهر واقعی تبدیل نشده است و مسئولان شهرستانی و استانی توجه چندانی به آن نکرده‌اند، گفت: بزرگترین مشکل ما زباله ساری است که دفن آن در بالادست منطقه چهاردانگه انجام می‌شود و کسی هم به فکر حل این معضل نیست. مسئولان نیز از صبوری مردم منطقه سواستفاده می‌کنند. درحالی‌که زباله جدا از اینکه آب‌های زیرزمینی ما را آلوده می‌کند موجب بیماری‌های فراوانی می‌شود.

 

وی، افزود: در کیاسر مشکل آب شرب داریم و سختی آب عدد ۶۲۰ است که واقعا موجب زحمت مردم است. از پارسال نامه‌هایی نوشتیم، پیگیری‌های لازم را انجام دادیم با آنکه می‌گویند برای حل آن ۳۵۰ میلیون اعتبار آمده است هنوز اقدامات لازم انجام نشد. رئیس شورای شهر کیاسر، تصریح کرد: ما از داشتن یک مجموعه فرهنگی- ورزشی محروم هستیم و حتی یک استخر، یک سینما و … در شهر نداریم.

 

گاز کیاسر تا سی‌ام بهمن ماه علمک‌گذاری می‌شود

یوسفی، با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای آرامش را از مردم گرفته است، گفت: مسئولان محیط زیست برای کشته شدن یک حیوان واکنش نشان می‌دهند اما برای جان انسان‌هایی که در این مسیر از دست می‌روند ارزش خاصی قائل نمی‌شوند. وی، ادامه داد: یکی از مشکلات بزرگ منطقه ما نداشتن گاز بود که این مشکل با پیگیری مسئولان طبق قولی که به ما دادند تا تاریخ سی‌ام بهمن ماه امسال علمک‌گذاری آن انجام می‌شود. کنده‌کاری‌های لوله‌های گاز شهر به سرعت توسط شهرداری پر می‌شود که اسباب زحمت شهروندان نشود.

 

رئیس شورای شهر کیاسر، با  اشاره به غیرفعال بودن اکثر واحدهای شهرک صنعتی کیاسر، بیان کرد: قرار است در آینده با اعطای تسهیلات تا ۶۷ درصد آن را فعال کنند. یوسفی، افزود: برخی ادارات در شهر مستقر نیستند. دو سال پیش به ما قول استقرار اداره ورزش و جوانان را دادند که هنوز اقدامی صورت نگرفت.

 

بیمارستان چهاردانگه فقط نامش بیمارستان در عمل چیزی ندارد

وی، تصریح کرد: بیمارستانی این بخش فقط نامش بیمارستان است نه دکتر متخصص و نه داروخانه شبانه‌روزی دارد. یک کارشناس فنی ندارند. کیاسر یک داروخانه دارد که تا ساعت خاصی کار می‌کند و این برای مردم شهر مشکلاتی ایجاد می‌کند. رئیس شورای شهر کیاسر، درباره جذب نیروی کارخانه سیمان، اظهار کرد: مسئولان این کارخانه با بخشداری طرف قرار بودند به این ترتیب که ۷۰ درصد نیروها بومی و ۳۰ درصد آن غیربومی باشند و طبق تایید بخشدار وقت (اسماعیل امینی) این قرارداد انجام شد اما ما نسبت به صحت این موضوع قانع نشدیم و در حقیقت معتقدیم قرارداد آن‌ها کامل اجرایی نشد.

 

یوسفی، ادامه داد: از افراد منطقه ما برای کارهای روزمزد و سخت استفاده کردند که قراردادی‌اند و بلاتکلیف. هر لحظه احتمال اخراج آن‌ها می‌رود. مثلا یک سری نیروهای آشپزخانه را پس از مدتی جواب و نیروهای جدید را بکارگیری کردند.

 

کمبود امکانات موجب فرار سرمایه‌گذاران می‌شود

وی، با اشاره به خدمات انجام شده تیم مدیریت شهری از بازگشایی مسیر لترم و شاهکوه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در نظر داریم بازگشایی هستند و در نظر داریم این دو مسیر در این دوره انجام شود.

 

رئیس شورای شهر کیاسر، در پایان به مسافت زیاد و دوری راه منطقه چهاردانگه اشاره کرد و افزود: دوری راه و کمبود امکانات موجب شده از مسئولان، پزشکان، سرمایه‌گذاران و … کمتر بخش چهاردانگه را برای خدمت انتخاب می‌کنند. بنابراین انتظار ما این است که بیشتر مورد توجه مسئولان استانی و کشوری قرار گیرد.

 

 

1 نظر
  1. رفتگر می گوید

    درود مهندس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.