پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمبود تجهیزات برقی در مازندران وجود ندارد

0

قاسم شهابی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه میزان موجودی انبار برق استان نسبت به سال قبل هفت برابر افزایش یافته است اظهار داشت: هیچ کمبودی از نظر تجهیزات برق در استان نداریم.

وی افزود: فروشندگان تجهیزات برقی استان اعلام آمادگی کرده اند تا تجهیزات مورد نیاز برق استان را برای جبران خسارت سیل تأمین کنند و این نشان از همدلی مردم است.

وی افزود: ما هیچ کمبودی برای تهیه لوازم برقی در استان نداریم و در عین حال که خودمان در سیل آسیب دیدم به سیل زدگان استان‌های گلستان و اهواز نیز کمک رسانی کرده ایم.

شهابی با تقدیر از فروشندگان و پیمانکاران که ایام سیل برای خدمات رسانی به مردم پای کار بوده اند اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون ۴۰ درصد خسارت‌های ناشی از سیل به برق استان پرداخت و تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به خسارت هشت میلیارد تومانی ناشی از سیلاب به برق استان تصریح کرد: به رغم مشکلات، پیش بینی می‌شود تابستان امسال مشکل کمتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نیروگاه‌های مازندران امسال پرآب شده است گفت: وارد مدار شدن پست‌های برق و تأمین ۹۰۰ دستگاه ترانس به تأمین برق پایدار در ایام تابستان کمک خواهد کرد.

شهابی در عین حال تصریح کرد: اگر رعایت مدیریت مصرف نداشته باشیم قطعاً دچار خاموشی خواهیم شد و در این راستا به همکاری مردم و مشترکان نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تاکید براینکه مدیریت مصرف برق را باید جدی گرفت گفت: اگر یک درصد گرما و رطوبت اضافه شود بین هشت تا ۱۰ درصد مصرف برق افزوده می‌شود و با این حال با تمام قوا خود را برای تابستان آماده می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.