پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف ۳۷۰۰۰ بسته آدامس قاچاق تریدنت در ساری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: با اجرای گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان ساری، تعداد ۳۷ هزار و ۱۵۲ بسته آدامس قاچاق، با نام تجاری تریدنت کشف و ضبط شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه اسماعیل هادی نژاد دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: با اجرای گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان ساری، تعداد  ۳۷ هزار و ۱۵۲ بسته آدامس قاچاق، با نام تجاری تریدنت کشف و ضبط شد.

 

وی تصریح کرد: در راستای اقدامات اجرایی ویژه سال ۹۵ به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و با هدف حمایت از تولیدات داخلی، گشت مشترکی با حضور نمایندگان اداره اماکن نیروی انتظامی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با هدف بازرسی و مبارزه با کالاهای قاچاق در سطح عرضه برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری خاطرنشان کرد: در این خصوص و طی این گشت مشترک، یک فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی ۲۲۸ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۸۰۰ ریال در مورخ ۴ اردیبهشت سال جاری تنظیم و سپس به سازمان اموال تملیکی جهت اقدامات قانونی تحویل شد.

 

هادی نژاد در پایان اظهار کرد:  امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و اطلاع رسانی جامع به اصناف و همچنین گشت های مشترک و مستمر در مرکز استان، شاهد کاهش قاچاق کالا در سطح بازارعرضه باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.