پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاهش ۷ درصدی طلاق در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری مازندران   گفت: تعداد پرونده‌های طلاق در ۹ ماهه امسال پنج هزارو ۲۵۲ فقره بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کمتر شده است.

وی افزود: تعداد ۲ هزارو ۹۶ فقره پرونده نیز طلاق توافقی در این مدت به ثبت رسیده است.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی، ضرب و جرح عمدی با ۲۶ هزارو ۲۸۰ فقره، تهدید با ۲۰ هزار و ۷۴۷ فقره و ایراد صدمه بدنی غیر عمد در اثرتصادف با ۱۶ هزارو ۶۴۸ فقره پرونده را به ترتیب بیشترین جرائم در ۹ ماهه امسال در مازندران اعلام کرد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری مازندران خیانت در امانت، نگهداری و مالکیت مواد مخدر، مزاحمت ملکی، افترا، ترک انفاق، جعل، تصرف عدوانی، ممانعت از حق و استعمال مواد مخدر را از جرائمی عنوان کرد که آمار ۹ ماهه امسال آن نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می‌دهد.

موسوی پرونده‌های ورودی به دادگستری در ۲ حوزه کیفری و مسائل حقوقی دسته بندی کرد و ادامه داد: پرونده‌های ورودی مربوط به جرائم کیفری در ۹ ماهه امسال مازندران با ریشه آسیب‌های اجتماعی کاهش داشته است.

وی مفقودی چک با هفت هزارو ۱۵۹ فقره را ورودی‌های پرونده به دادگستری استان در سال جاری عنوان کرد و بیان داشت: این گونه پرونده نسبت به سال قبل ۶۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.