پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهاردانگه نیوز پنجره ای رو به دنیا باز نمود

دکتر شجاعی با تاکید به اینکه اگر خبری در چهاردانگه نیوز منتشر شود فقط در چهاردانگه پخش نمی شود افزود: امروز فناوری رسانه پیشرفت کرده است و تمام اهالی چهاردانگه از هر کجا دنیا می توانند اخبار چهاردانگه را پیگیری نمایند و چهاردانگه نیوز پنجره ای رو به دنیا باز نمود.

1

 

دکتر شجاعی کیاسری روز پنجشنبه ( 30 مرداد 1393 ) در برنامه افتتاح دفتر پایگاه خبری چهاردانگه نیوز با بیان اینکه امروزه مبنای استیلا و تسلط بر جامعه توپ و تفنگ نیست افزود: امروزه قدرت های بزرگ با ابزار رسانه اهداف سیاسی و اقتصادی خودشان را پیش می برند.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی ابزار رسانه را قدرت ساز و ثروت ساز دانست و افزود: این جنگ هایی که در منطقه می بینید خود امریکا و قدرت های بزرگ در گذشته با انواع و اقسام سلاح های جنگی وارد می شدند اما اکنون از طریق تبلیغات و رسانه کشوری را تصرف می کنند.
 
سیدرمضان شجاعی کیاسری بابیان اینکه با ابزار رسانه بر اساس اهداف خود آنچنان فضا را بر عکس جلوه می دهند افزود: بر منطقه حکومت و حاکمیت دارند و ثروت های آنها را می برند از طرفی به افکار عمومی دنیا طوری القا می شود که اگر امریکا نباشد امنیت، زندگی و آسایش ندارند.
 
دکتر شجاعی اظهار داشت: متاسفانه امریکا سه درصد از جمعیت دنیا را در اختیار دارد ولی نود درصد امواج در دستان امریکاست و اگر بخواهد چیزی را برجسته نماید برجسته می کند و چیزی را اگر بخواهد حذف نماید حذف می کند.
 
وی در ادامه افزود: اما با این حال بیداری جهان اسلام و حضور و حرکت معنادار جمهوری اسلامی در دنیا باعث عصبانیت آنها از ایران شده است که جمهوری اسلامی مسیر خلاف مسیر آنها را پی می گیرد و افشا گری می نماید.
 
دکتر سیدرمضان شجاعی کیاسری با بیان اینکه  بحث غزه ، فلسطین و عراق و بحث داعش و حتی طالبان دست ساز خودشان است اما در رادیو تلویزیون اعلام می کنند ما اینها را محکوم می کنیم افزود: ولی چه کسی سلاح در اختیار آنها قرار می دهد چه کسی پشتیبانی های مالی اینها را بر عهده دارد مدرن ترین سلاح ها در اختیار اینها قرار دارد.
 
شجاعی کیاسری تصریح کرد: رسانه چنین کارهایی می تواند انجام دهد از این جهت این مقدمه را گفتم که اهمیت کار این دوستان عزیزی که اقدام و ابتکار به کار ارزشمند و قابل ستایشی کردند.

 

وی ادامه داد: نیاز هر جامعه امروز قطعا اطلاع رسانی و برجسته کردن مشکلات، بلند کردن مشکلات به زمین مانده، تنبه و توجه و تذکر به مسئولین می باشد
 
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه ها نمایندگی افکار عمومی را بر عهده دارند افزود: قانون به آنها اجازه می دهد که از طرف مردم حرف بزنند و مطالبات مردم را ابلاغ کنند
 
دکتر شجاعی با تاکید به اینکه اگر خبری در چهاردانگه نیوز منتشر شود فقط در چهاردانگه پخش نمی شود افزود: امروز فناوری رسانه پیشرفت کرده است و تمام اهالی چهاردانگه از هر کجا دنیا می توانند اخبار چهاردانگه را پیگیری نمایند و چهاردانگه نیوز پنجره ای رو به دنیا باز نمود.
 
سیدرمضان شجاعی کیاسری در ادامه با ابراز تاسف از از دست دادن دو تن از کارگران معدن کیاسر تاکید نمود: نگذارید خبری در چهاردانگه روی زمین بماند آن خبر می تواند به افکار عمومی و مسئولین مربوطه کمک نماید تا در آن مورد ورود پیدا کنند.
 
وی ادامه داد: چهاردانگه ظرفیت های بسیار زیادی از نظر اقلیم، جغرافیا، طبیعت و نیروی انسانی مستعد دارد.
 
دکتر شجاعی پیرامون وضعیت چشمه سورت اظهار داشت: به همراه استاندارها وقت مازندران در دوران مسئولیت نمایندگی مجلس چندین مرتبه از چشمه های سورت بازدید نموده ایم ولی متاسفانه اختلاف هایی در آنجا وجود دارد و مسئولین می آیند برنامه ریزی می کنند ولی به خاطر همان معارضات چشمه سورت ارزش طبیعی و تاریخی خود را از دست می دهد.
 
وی با ابراز دلسوزی از وضعیت چشمه های سورت و تخریب این چشمه اعلام نمود: 70 هکتار زمین در اختیار سازمان جهانگردی قرار گرفت که به زودی چشمه های سورت محصور می شود و هم یک پروژه تفریحی و توریستی در آنجا شکل می گیرد.
 
شجاعی کیاسری آخرین برنامه های خود را برای منطقه چهاردانگه اعلام نمود و در همین رابطه اعلام داشت پروژه دامداری 5 هزار راس گاو آمریکایی با اعتبار دو میلیارد تومانی برای اشتغال زایی در چهاردانگه به زودی افتتاح می شود.
 

1 نظر
  1. قادری می گوید

    سلام روز بخیر
    درود بر شما و همه عزیزانی که برای راه اندازی این مهم فراز و نشیبها را تحمل کرده تا بتوانند بصورت یک نهاد منسجم و مردمی حرف اهالی چهاردانگه را در قالب اخبار و رسانه به گوش مسئولین برسانند. از اقای دکتر شجاعی هم ممنونم که با سخنان جامع خود باعث دلگرمی و انگیزه این عزیزان میشود .خدا قوت دست حق یارتان.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.