پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت مجموعه آتشنشانی کیاسر برای شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو

4

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، مهندس رضا یزدانی مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کیاسر  در پی حادثه پلاسکو پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

بسم رب شهدا والصدیقین

شهادت مظلومانه مدافعان حریم شهر که در راستای دلاوری های مدافعان حرم  اهل بیت نبوی بود قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. آتش نشانان قهرمان و بی ادعایی که برای حفظ جان و مال هموطنان عزیرمان از جان شیرین خود گذشتند و درس آزادگی، افتحار را به همگان دادند.

بنده نیز به نمایندگی از طرف مردم ولایت مدار شهر کیاسر، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار گرانقدر و پرسنل غیور  آتش نشانی شهرداری کیاسر این مصیبت عظمی را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار تدبیر و امید و همچنین به مدیریت و پرسنل غیرتمند آتش نشانی تهران بزرگ و خانواده های معظم شهدای این حادثه دردناک، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. باشد که دیگر فرزند هیچ آتش نشانی اندوهگین و عزادار پدر قهرمانش نباشد. انشا الله

مهندس رضا یزدانی

مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کیاسر

 

4 نظرات
  1. یک دوست می گوید

    جناب مهندس یزدانی امکانات آتش نشانی کیاسر در چه حدی است اگر خدای نخواسته کوچکترین اتفاقی بیافتد آیا نیرو و تجهیزات داری نترس و اطلاع رسانی کن!

    1. مرتضی می گوید

      سلام بر همشهری عزیز، راستش رو بخواهید کمبود امکانات از مهمترین مشکلات آتش نشانی های کشور، من جمله آتش نشانی کیاسره. دلیلی برای ترسیدن نمی بینم. همه جا و با صدای بلند بنده و شهردار محترم جناب آقای مهندس انتظاری، فریاد زدیم، التماس کردیم،خواهش کردیم. ولیکن متأسفانه بایدحوادثی مانند حادثه پلاسکو پیش بیاد تا دوستان عزیز دست اندر کار، به عمق فاجعه پی ببرند. تا حالا قولهایی بابت تجهیز بما دادند ولی تاکنون هیچکدام عملی نشد. به علت قیمت های گزاف اقلام و تجهیزات و امکانات آتش نشانی، در توان شهرداری کیاسر نیست که با منابع داخلی خودش اونارو تأمین کنه. از همین جا از بخشدار عزیز بعنوان رئیس ستاد مدیریت بحران بخش عاجزانه به عنوان یک آتش نشان استدعا می کنم نگذارند حادثه ای ناگوار به سبب کمبود امکانات و تجهیزات در منطقه اتفاق بیفته. شاید اون زمان دیگه همه چی دیر شده باشه.
      باتشکر از حساسیت شما. رضایزدانی

      1. دید انتقادی می گوید

        نیاز به فریاد زدن نیست فقط بخشی از کارهای غیر ضروری باید به سمت و سوی خرید تجهیزات آتش نشانی سوق یابد.

  2. سرما می گوید

    اقای مهندس یزدانی مدیر محترم اتش نشانی شهرداری با تشکر از همدردی شما از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو و به شهادت رسیدنی نیروهای زحمتکش اتش نشانی امیدواریم جانبعالی با درایت و کاردانی که در شما می باشد بتوانید واحد اتش نشانی شهرداری کیاسر را تجهیز نموده تا خدای ناکرده شاهد چنین وقایع دلخراشی در شهر کیاسر نباشیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.