پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروین: عالیشاه بهترین فوتبالیست ایران است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است تیم برانکو فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد و قهرمان این فصل لیگ برتر خواهد شد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، علی پروین در گفت‌وگویی خواندنی و جذاب از عملکرد پرسپولیس و استقلال تمجید می‌کند و فوتبال ایران را برای این دو تیم می‌داند. از دید پروین، امید عالیشاه، بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال پرسولیس  بهترین فوتبالیست ایران است و کی‌ورش باید به این بازیکن توجه کند.

 

پروین در بخشی از این گفتگو می گوید: از آقای کی‌روش می‌خواهم این عالیشاه را نگاه کند. از نظر من او الان بهترین فوتبالیست ایران و یک چیز عجیب و غریبی است. او باید چهار بازی در تیم ملی انجام دهد تا ترانسفر شود ولی منتهی او را نمی‌بینند، انتخابش نمی‌کنند، دوستش ندارند یا به چشم نمی‌آید ولی از نظر من عالیشاه بهترین فوتبالیست ایران است.

من زیاد فوتبال نگاه نمی‌کنم و فقط بازی‌های استقلال و پرسپولیس را می‌بینم. واقعا این تیم پرسپولیس همه‌شان خوب هستند؛ دفاع خوب است و تیم گل نمی‌خورد، هافبک خوب است که توپ تا سینه دفاع نمی‌آید و مهاجمان هم همه خوب هستند. عالیشاه از محوطه جریمه خودی تیم می‌گیرد می‌رود جلو و آن طرف زمین رامین رضائیان من را یاد ابراهیم آشتیانی می‌اندازد و ماشاالله تمام بازی‌ها دمه کرنر است.

 

1 نظر
  1. اروستی ریکا می گوید

    من نمیدونم این آقای علی نظری چه مشکلی با اروست داره همیشه اسم اروست رو حذف میکنه. خجالت آوره!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.