پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه مهر ۱۳۹۵درمنطقه چهاردانگه کلید خورد

هدف از پروژه مهر مهیا سازی هرچه بهترفضا و امکانات، جهت شروع سال تحصیلی آتی است؛ تا دانش آموزان، اول مهر را در فضایی با نشاط و شرایط مناسب قدم به مدرسه بگذارند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، اولین جلسه ستاد پروژه مهر منطقه در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۵ تشکیل شد.

 

IMG_4392

مسعودیان زاده، رییس اداره در این جلسه، از زحمات کلیه فعالان پروژه مهر سال تحصیلی۹۵-۱۳۹۴، که منجر به کسب رتبه عالی در استان شد تشکر کرد و گفت: هدف از پروژه مهر، مهیا سازی هرچه بهتر فضا و امکانات، جهت شروع سال تحصیلی آتی است؛ تا دانش آموزان، اول مهر را در فضایی با نشاط و شرایط مناسب قدم به مدرسه بگذارند.

 

رییس اداره گفت: باید تلاش کرد با استفاده از تجارب و ظرفیت های موجود، مدارس و کمک خیرین و نهادهای موجود در  منطقه ، سال تحصیلی بهتری را برای دانش آموزان مهیا نمود.

 

منطقه چهاردانگه توانست در سال ۱۳۹۳ رتبه اول استان را کسب نماید و همچنین در سال قبل نیز رتبه عالی را در بین شهرستان و مناطق استان مازندران کسب نموده است.

 

در ادامه جلسه شیوه نامه پروژه مهر مرور، دبیران کمیته های  هفتگانه پروژه مهر که شامل کمیته انتصابات، سازماندهی، تعمیر و تجهیز، ارزیابی عملکرد، تعیین صلاحیت،  فرهنگی و ورزشی و توجیه و تبلیغ مشخص شدند تا تمام فعالیت ها در غالب این هفت کمیته انجام گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.