پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وقتی رفع مشکل تلمادره به زمین مردم انداخته می‌شود

مشکل آب شرب مردم این منطقه بارها و بارها در رسانه‌های مختلف استان مطرح شد و در بیشتر موارد توپ حل مشکل آب شرب این منطقه در زمین مردم قرار دارد.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آب شرب مجتمع تلمادره ساری مدت سه سال است که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

با وجود افتتاح این مجتمع مردم منطقه امید داشتند که دیگر دوران بی‌آبی آنها رفع شد ولی مشکل مردم منطقه از زمانی شروع شد که مجتمع آبرسانی منطقه شروع به کار کرد.

 

مشکل آب شرب مردم این منطقه بارها و بارها در رسانه‌های مختلف استان مطرح شد و در بیشتر موارد توپ حل مشکل آب شرب این منطقه در زمین مردم قرار دارد.

 

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی مازندران در گفت‌وگو با فارس، درباره مشکلات آب مجمتع تلمادره مازندران گفت: برای رفع مشکل آب تلمادره آب و فاضلاب روستایی مشکلی ندارد.

 

مجید عبدالهی تصریح کرد: در سال‌های گذشته چاهی در منطقه تلمادره شهرستان ساری حفر شد و شرکت آبفار هزینه را در این منطقه صرف کرد که آب شرب مردم منطقه تامین شود.

 

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی مازندران ادامه داد: این طرح از اعتبار سفر مقام معظم رهبری به منطقه چهاردانگه احداث شد.

 

این مسئول اضافه کرد: مردم باید برای در پوشش قرار گرفتن خدمات آبفار روستایی به این شرکت مراجعه می‎کردند که تاکنون اقدامی در این ارتباط نشد و کم کاری از جانب مردم انجام شد.

 

وی بیان داشت: مشکلی که برای تامین آب شرب این منطقه وجود دارد بهره‌برداری همزمان از چاه آب این مجتمع برای شرب و کشاورزی است.

 

عبداللهی ادامه داد: این چاه در ثانیه 40 لیتر آبدهی دارد و در زمانی که آب کم می‌شود کشاورزان این منطقه اعلام می‌کنند که باید آب مورد نیاز آنها تامین شود.

 

وی گفت: این تعامل در بین مردم وجود ندارد، ولی در هر صورت مردم باید برای بهره‌گیری از خدمات مطلوب در پوشش آبفار روستایی قرار گیرند.

 

مدیرعامل آبفار مازندران در پاسخ به این سئوال که آیا این چاه برای تامین آب شرب احداث نشد و چه طور در زمانی که مشکل افت فشار آب پیدا می‌شود نباید تمهیداتی اندیشیده شود که مردم برای تامین آب شرب دچار مشکل نشوند، گفت: برای رفع این مشکل فرمانداری ساری، آبفار روستایی و شرکت آب منطقه مازندران نشستی برای رفع مشکل آب شرب این منطقه داشته باشند تا مشکل مردم حل شود.

 

عبداللهی بیان داشت: این نشست قرار است به‌زودی برگزار شود ولی یک طرف قضیه مردم هستند و اگر نسبت به خرید انشعاب اقدام نکنند مشکلی حل نمی‌شود.

 

مدیر عامل آبفار مازندران در پاسخ به اين سئوال که زمان‌بندی را برای رفع مشکل این طرح تعیین نمی‌کنید، گفت: بخشدار منطقه قول مساعد داد که طی دو ماه آینده نسبت به رفع آن اقدام کند.

 

 

1 نظر
  1. محمدرضا فرجیان نژاد(عالیشاه) می گوید

    با سلام!
    از مسئولین محترم استان مازندران و منطقه خواهشمندم در رفع کامل مشکل آب شرب و کشاورزی منطقه تمام تلاش خود را داشته باشند. مهاجرت جوانان به شهرها خیلی زیاد شده و روستاها کم کم از جمعیت خالی شده و اين موضوع دردناک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.