پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وضعیت نامناسب بودجه مازندران / برگشت بخشی از اعتبارات جای تاسف دارد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به بودجه برگشتی استان اشاره کرد و گفت: بخشی از اعتبارات مازندران برگشتی داشت که جای تأسف دارد.

4

 


پایگاه خبری چهارد انگه:
سیدرمضان شجاعی عصر دوشنبه با حضور در نشست شورای اداری میاندورود با بیان اینکه بنده از حضور خود در این شهرستان بسیار خوشحال هستم و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد کاهش مشکلات و پیشرفت این شهرستان باشیم، اظهار کرد: باید از مسئولان اجرایی میاندورود که از کمترین امکانات و بودجه برای پیش‌برد اهداف تلاش می‎کنند قدردانی کرد و با توجه به فشاری که مردم برای توقعات خود دارند، با وجدان کاری سعی در هموار کردن مشکلات پیش‎رو دارند.

 

وی با اشاره به وضعیت نامناسب بودجه اظهار کرد: با پیگیری‎هایی که از سوی مجلس شورای اسلامی و دولت انجام می‎شود، در صدد هستیم تا سهم تملک دارایی به میزان مطلوبی پرداخت تا این کمبود اعتبار جبران شود.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به بودجه برگشتی استان اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از اعتبارات مازندران برگشتی داشت که جای تأسف دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: مدیرانی که در مازندران پروژه‌هایی در نظر داشتند اما به دلایل مختلف بودجه مورد نظر برگشت داده شد و امیدواریم که با همت فرماندار و مسئولان میاندورود این اتفاق برای این شهرستان رخ ندهد.

 

شجاعی در پایان به مشارکت مسئولان در پیش‌برد اهداف و هموار کردن مشکلات میاندورود تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا مشارکت گسترده پایداری صورت گیرد، زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مشارکت و همکاری همه آحاد مردم شکل گرفته است./ فارس

4 نظرات
  1. مختارروحی ایولی می گوید

    مگر شما به عنوان نماینده مردم در مجلس نیستید شما برای ساری و چهاردانگه چه کردی که الان موقع انتخابات دوباره پیدات شد واقعا میتوانید به این مردم نگاه کنید …

  2. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    فقط مهندس حاج محمد دامادی نماینده مردم شریف شهرستان ساری ومیاندرود و کیاسر

    1. چهاردانگه ای می گوید

      جناب طرفدار روحانی آقای دامادی هم هیچ قدمی برنداشت درهمین مورد مذکور آقای دامادی چکارکرد؟ایشان هم یک نماینده ساری بود.

  3. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    آقا یا خانم جهاردانگه ای اولا دکتر روحانی ثانیا مهندس دامادی به اندازه توان خود برای مردم منطقه کار انجام داد ثالثا اگه دستای پشت پرده اجازه میدادن ایشان میتوانستن کارایی بهتری داشته باشن مهندس دامادی نماینده فعالی هسن که بسیار مردمیند و مورد حمایت رییس جمهور محبوب دکتر روحانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.