پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وضعيت محور کیاسر به سمت ساری عادی و شرایط جوی ابری است

سرهنگ محمدنژاد، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد وسائط نقلیه در محور کیاسر به سمت ساری عادی و شرایط جوی هم ابری است که در برخی نقاط بارندگی ادامه دارد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، سرهنگ جعفر محمد نژاد روز چهارشنبه ( 14 خرداد 1393 ) در گفت و گو با خبرگزاري ایرنا افزود: تردد انواع کامیون و تریلی حتی حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در محور هراز و فیروزکوه تا ساعت 24 روز جمعه مورخ شانزدهم خرداد ماه جاری ممنوع است.

 

وی در باره وضعیت ترافیکی و شرایط جوی محورهای مواصلاتی اظهار داشت: هم اکنون شرایط ترافیکی محورهای کندوان (کرج – چالوس)، هراز و فیروزکوه نیمه سنگین و شرایط جوی برخی از نقاط کوهستانی بارندگی و مه گرفتگی است.

 

سرهنگ محمدنژاد همچنین گفت: تردد وسائط نقلیه در محور کیاسر به سمت ساری عادی و شرایط جوی هم ابری است که در برخی نقاط بارندگی ادامه دارد.

 

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از تشدید محدودیت های ترافیکی در جاده های مواصلاتی استان از ساعت 12 روز گذشته خبر داد و گفت: اعمال این محدودیت ها که هدفش افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه است تا ساعت 24 روز جمعه شانزدهم خرداد ماه جاری ادامه دارد.

 

وی افزود: بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز گذشته تا ساعت 24 روز جمعه از محورهای کندوان (کرج – چالوس) ، هراز و فیروزکوه و بر عکس ممنوع است.

 

او ادامه داد: مرکز کنتزل ترافیک فرماندهی پلیس راه مازندران با شماره تلفن های 2182934 و 2182920 و پیش شماره 0151 ساری، به طور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

 

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران وجود دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.