پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هم اندیشی عوارض دپوی زباله شهر ساری در چهاردانگه برگزار شد

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه در این جلسه بیش از سیصد نفر از اهالی ،بزرگان روستا ها ،دهیاران و شوراهای منطقه به خصوص روستاهای منطقه پشتکوه حضور داشتند.

در این هم اندیشی دکتر فقیهی استاد دانشگاه الزهرا ،مهندس خندان عضو سابق شورای شهر کیاسر و همچنین حجت الاسلام میرعمادی عضو جامعه روحانیت بخش چهاردانگه پیرامون عوارض دپوی زباله شهرستان ساری در چهاردانگه سخنرانی کردند.

مهندس خندان با بیان اینکه مردم چهاردانگه دیگر از مسئولین نه اشتغال ، نه جاده و نه چیز دیگر می خواهند افزود مسئولین هیچ کاری برای ما انجام ندهند فقط زباله این بلا را از ما بگیرند.

عضو شورای سابق شهر کیاسر اظهار داشت هیچ کسی اراده حل مشکل زباله را ندارد و یا نمی خواهد این مشکل را حل نماید.

چه قدر از بیت المال خرج زباله سوز شود

دکتر فقیهی با بیان اینکه آلودگی زباله به منطقه در گام اول از طریق آب انتقال می یابد افزود دوم از طریق خاک و بعد از آن از طریق هوا آلودگی را به انسان منتقل می کند.

استاد دانشگاه الزهرا اظهار داشت باید این مشکل حل گردد ولی استاندار مازندران چند مرتبه به این منطقه بازدید داشته است.

وی اعلام نمود در دنیای امروز تکنولوژی به کمک آمده است و با ساخت زباله سوز مشکل منطقه را حل نمایید و در ادامه افزود اگر ساخت زباله سوز را سالیانه تاخیر بیاندازیم هزینه آن سال دیگر بیشتر می شود این هزینه را مردم باید بپردازند.

سکوت نخواهیم کرد 

در بخش دیگری از این هم اندیشی عضو شورای روستای اراء حجت الاسلام میرعمادی مطالبی را در خصوص انتقال زباله به چهاردانگه مطرح کرد .


ایشان در بخشی از سخنانش خطاب به مسئولین شهر ساری با بیان اینکه چطور خوبی های ، خوشی ها وجلوه های دریا در جایی دیگر باشد ولی زباله های شما برای مردم چهاردانگه باشد افزود مسئولین نسبت به مردم چهاردانگه نا عدالتی می کنند.
عضو جامعه روحانیت بخش چهاردانگه آیت الله شجاعی کیاسری را یکی از مفاخر چهاردانگه دانست و افزود آیت الله شجاعی تعبیری داشتند که در زمانی ساری رجالی نداشت و مازندران به دست چهاردانگه ای ها اداره می شد و حال چگونه است که با وجود این همه چهاردانگه ای در مسئولیت های مختلف شهر ساری ، نمی توانند معضل زباله را حل کنند.
وی اظهار داشت به نظر می رسد اراده ای بین مسئولین برای حل مشکل زباله وجود ندارد و افزود مردم چهاردانگه چه کار باید انجام بدهند ما راه قانونی را ادامه می دهیم و سکوت نخواهیم کرد
حجت الاسلام میرعمادی عضو شورای روستای اراء با بیان اینکه در خطبه های نماز جمعه شهر ساری توسط آیت الله طبرسی عنوان شد باید مازندران به دنبال صنعت گردشگری برود سوال من اینجاست آیا در چهاردانگه با وجود چشمه سورت و دریاچه الندان و دیگر مکان ها نمی توانیم به صنعت گردشگری بپردازیم.
وی در پایان گلایه ای به مردم چهاردانگه کرد و گفت تا طرحی ارائه می شود به راحتی زمین های خود را نفروشید و در ادامه افزود هیچ حرفی از اختلاف ،درگیری و اقدامات غیر قانونی نمی زنیم ولی دیگر صبر نخواهیم کرد
ایشان همچنین در بین دو نماز نیز از حضرت آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد که از فرزندان چهاردانگه می باشد و از آیت الله تیموری امام جمعه محترم کیاسر به خاطر پیگیری و سخنرانی در بحث زباله تقدیر و تشکر کرد

تصاویر: دکتر میرعمادی

1 نظر
  1. کردمیری می گوید

    مهندس یوسفی رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر نیز در این جلسه به نمایندگی از شهروندان کیاسر حضور داشتند و جا داشت در گزارش ذکر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.