پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همزمان با هفته بزرگداشت شهدا، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی منطقه چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگهبه نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی منطقه چهاردانگه در هفته بزرگداشت شهدا، با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان منطقه ای، دانش آموزان و فرهنگیان در 21 اسفند 1396 در دبیرستان المهدی (عج) پشتکوه  برگزار شد.

حامد خلیلی سرپرست معاون پرورشی اداره ضمن خیر مقدم خدمت مدعوین با اشاره به سومین یادواره 2000 شهید 2000 مدرسه بطور همزمان در مدارس استان اشاره کرد و گفت:  شهدای دانش‌آموز از شهدای کربلا درس و الگو گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند.

حجت الاسلام تیموری امام جمعه منطقه چهاردانگه و سخنران این مراسم گفت: شهدای دانشآموز دفاع از مملکت، دین و ارزش‌های دینی و جهاد را مقدم بر تحصیل دانسته و به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و به سوی جبهه‌ها شتافتند و با نثار خون خود در مقابل دشمنان ایستادند.

 وی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام اسلامی اظهار کرد: اقتداری که امروز نظام اسلامی ما توانسته در دنیا به آن دست یابد، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.

این مراسم شامل برنامه هایی ازقبیل: قرائت کلام ا…، سرود، دکلمه شعر و مداحی بود که توسط دانش آموزان دبیرستان المهدی (عج) برنامه ریزی و اجرا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.