پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده ولی‌فقیه در مازندران: ثبات واقعی بازار با کاهش نرخ ارز محقق شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با دعوت مومنان به تقوای الهی اظهار داشت: انسان مومن باید در زندگانی خود به یاد دیگران باشد و به مستمندان دستگیری کند.

وی با اشاره به اینکه ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه ناشی از بی‌تقوایی است افزود: جامعه ایمانی و توحیدی هیچ گاه دچار لغزش‌های دنیوی و مادی نمی‌شود.

طبرسی با اشاره به اینکه اساس اعتقادات توحید است، تصریح کرد: توحید اگر در زندگی به خوبی پیاده شود، لغزش در زندگی انسان ایجاد نمی‌شود. بسیاری از حرص و ولع برای این بوده که اصل و ریشه را گم کرده‌ایم و به جای اینکه به دنبال خدا و اوامر الهی باشیم دنیاطلبی را پیشه کار خودمان قرار دادیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری به اظهارات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان اشاره کرد و افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه وظیفه همگانی ملت بوده و بیانات ایشان آب پاکی بر روی دشمنان اسلام ریخته است.

طبرسی با تاکید بر اینکه دشمنان تلاش دارند تا با تحریف واژه‌های امام و ولایت، ملت را از فرهنگ ولایی دور کنند گفت: پشتیبانی از ولایت‌فقیه مصون کننده امور جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تحریف واژه دین اسلام از جامعه اسلامی ایران است گفت: توطئه‌ها، ترورها و ترفندهای استکباری هیچ گاه در جامعه نتیجه نداشته و نقش برآب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اقدام سپاهیان اسلام در پرتاب موشک در مقر تروریست‌های داعشی گفت: این انتقام دل ملت ایران و مردم اهواز را خوشحال کرده است.

طبرسی یادآور شد: ایران اسلامی با ایران شاهنشاهی متفاوت است، در ایران محمدی دشمنان نمی‌توانند کاری انجام دهند در حال حاضر هیچ قدرتی نمی‌تواند با قدرت نظامی ایران را تسخیر کند و به دنبال تهاجم فرهنگی، فضای مجازی و ایجاد شبه در حال سرمایه‌گذاری است.

امام جمعه ساری با تاکید بر تداوم کاهش نرخ ارز در جامعه گفت: با تداوم کاهش نرخ ارز، امیدواریم شاهد ثبات در بازار و ارزان شدن محصولات مورد نیاز مردم باشیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.