پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده فدراسیون جهانی والیبال: جایگاه والیبال ساحلی ایران باید در جهان بیشتر معرفی شود‌

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، سوفیانوس عصر امروز در حاشیه برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی در بابلسر اظهار داشت: برای برگزاری این مسابقات در شمال ایران بیش از 100 تورنمنت در سطوح مختلف در کشور برگزار می‌کنیم و تور تک ستاره یکی از این تورنمنت‌ها به شمار می آید.

وی افزود: برای برگزاری و ترویج رویدادهای بزرگ و در سطح جهانی پنج شاخص وجود دارد که نخستین شاخص و مولفه اصل برگزاری تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بوده که دارای قوانین خاص است و بحث دوم بحث مالی و حمایت زیادی نیاز دارد و ورزشکاران پول بیشتری دریافت می‌کنند.

سوفیانوس گفت: والیبال ساحلی یک ورزش جهانی محسوب می‌شود. وقت کمی برای بازدید از شهر داشتم اما بابلسر یک شهر توریستی است و امیدواریم دوباره چنین رویدادی در این سطح در مازندران برگزار شود.

وی افزود: والیبال پیشینه خوبی در ایران دارد و امیدواریم والیبال ساحلی نیز جایگاه خودش را پیدا کند و این تورنمنت به نوعی انتخابی برای مسابقات مختلف جهانی است.

سوفیانوس ادامه داد: یک تورنمنت در هفته گذشته در لندن برگزار شده و نکته اصلی برای برگزاری این تورنمنت همکاری همه‌جانبه مردم محلی و مسئولان بوده و ورزش یک جایگاه خوبی در میان مردم داشته و همواره از سوی خبرنگاران مورد حمایت بوده است.

نماینده فدراسیون جهانی والیبال تصریح کرد: 25 تیم برای حضور در این تورنمنت اعلام آمادگی کرده و تا غروب روز آینده یعنی شب قرعه‌کشی نتایج کامل از تعداد حضور تیم‌های شرکت کننده و کشورهای حاضر در این رقابت‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.