پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری – 26 دی ۱۳۹۳

نماز وحدت آفرین جمعه مورخه 26 دي 1393 بخش چهاردانگه ساری به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه محترم چهاردانگه، در شهر کیاسر اقامه گردید.

2

 

به گزارش آهنگري كياسري، خبرنگار پايگاه خبري چهادانگه ساري، نماز سیاسی عبادی جمعه مورخه 26 ديماه 1393 مرکز بخش چهاردانگه ساری به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین تیموری اقامه گردید.

 

امام جمعه محترم با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای  الهی ، تقوا را در زندگی عاملی دانست که باعث می شود از معصیت خدا دور باشیم و مراقب اعمال و کردار و زبان خود باشیم و بی محابا هر سخنی را بر زبان نیاوریم اینکه انسانی هر سخنی را بر زبان می آورد مشخص است خوف الهی در دلش نیست اما انسان با تقوی به مرحله ای می رسد که همه ی رفتار و اعمال او برای خدا خواهد بود. همانطور که امام صادق علیه السلام می فرماید بنده ای ، بنده ی مخلص نمی شود مگر اینکه کارش فقط برای خدا باشد و اگر کسی او را مدح و مذمت کند خیالش نیست و هر دو در نزدش یکسان باشد.

 

خطیب نماز جمعه کیاسر در ادامه بحث هفته گذشته خود در رابطه با قیامت بیان داشت: قبل از قیامت کبری و محشر عظمی حوادثی در جهان اتفاق می افتد، که از دیدگاه دانشمندان نظراتی مطرح شده است مثل جهان نابود شدنی است و خورشید نور و فروغش را از دست می دهد و یا ستارگان کوچک و کوچکتر می شوند و سرانجام منفجر می شوند.

 

حاج آقا تیموری در خصوص قیامت به آیاتی از قرآن  کریم اشاره کرد که می فرماید قیامت یک حادثه آنی است، قیامت یک فریاد است که شما را فرا می گیرد در حالی که شما داشتید با هم گفتگو می کردید ، آن ساعتی که در هم کوبیده می شود چه ساعتی است ، مردم مثل پروانه پراکنده می شوند، تکان عجیبی در زمین ایجاد می شود…

 

امام جمعه محترم در بخش دیگری از سخنان خود مسئولین را به توجه بیشتر به مسأله اقتصاد مقاومتی و فرهنگ که مدنظر رهبر معظم انقلاب می باشد فراخواند و بیان داشت: دشمن به تمام معنی می جنگد و الان ایران هراسی و اسلام هراسی و چهره ای از خشونت را از اسلام جلوه می دهند در صورتی که پیامبر اسلام رحمهٌ للعالمین است و راحت دشمنان را مورد رأفت قرار می داد اما اکنون غرب می آید طالبان و داعش درست می کند تا اسلام را بد جلوه دهند و از حادثه حمله به دفتر مجله در فرانسه در جهت انسجام اروپا استفاده می کنند .

 

امام جمعه کیاسر اظهار داشت آزادی غربی دروغی بیش نیست چرا که هر زمان بیانی را بر ضرر خود ببینند به شدت با آن برخورد می کنند در همین فرانسه که پانصد هزار یهودی دارد هولوکاست برای آن ها محترم است و کسی نمی تواند علیه آن حرف بزند اما به بهانه آزادی بیان به پیامبر یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان اهانت می کنند ما اعمال تروریست ها را در حمله به مجله در فرانسه محکوم می کنیم و آن را نمی پذیریم اما کار این مجله را در انتشار کاریکاتور موهن به شدت محکوم می کنیم.

 

حاج آقا تیموری در فرازی دیگر از سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دو سالگی برگزاری نماز جمعه در کیاسر از حضور پرشور نمازگزاران که هر هفته با شکوه تر می شود قدردانی کرد و بیان داشت: به حق از کسی گلایه ای ندارم اما توقع و انتظار داریم نگاه به نهاد نماز جمعه بیشتر شود چون هر چه این نهاد تقویت شود چهره ی ولایی چهاردانگه پررنگ تر می شود.

 

ایشان با اشاره به در حال ساخت بودن دفتر و منزل امام جمعه از فرماندار محترم شهرستان تشکر کرد که در جهت کمک به ساخت آن  کمک دویست میلیون تومانی را در نظر گرفتند که ان شاء الله آن را تخصیص می دهند.

 

 

2 نظرات
  1. س م م ل می گوید

    سلام
    چرا گزارش تصویری نمی زارین؟

  2. رهگذر می گوید

    گزارش بدون تصویر کامل نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.