پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری – 10بهمن ۱۳۹۳

0

 

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، نماز عبادی سیاسی جمعه مورخه 10 بهمن 1393 بخش چهاردانگه کیاسر ، در آستانه دهه مبارک فجر به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه کیاسر اقامه گردید.

 

امام جمعه محترم با سفارش مومنین ومومنات به رعایت تقوای الهی ، تقوا را عاملی دانستند  که به انسان آبرو و زینت  می دهد همچنان که امام حسن عسکری علیه السلام فرمود « شیعه های ما ،برای ما ، با تقوی زینت باشید » در برابر بی تقوایی و گناه و معصیت آبرو ی انسان را بین مردم و نزد خدا می برد.

 

ایشان بیان داشت : اگر متقی باشیم خداوند در روز قیامت که هراس به دل می افتد ما را نجات می دهد ، همچنان که قرآن می فرماید روزی که در صور دمیده می شود ، همه بی هوش می شوند و در ترس و اضطراب قرار می گیرند مگر آنهایی که خدا بخواهد از این ترس در امان هستند ، که متقین و پرهیز گاران از کسانی هستند که در امان هستند. همچنین کسانی که عقاید صحیح دارند و اطاعت و پیروی از پیامبر خدا و کسانی که باز طرف پیامبر به عنوان ولی و رهبر معرفی شدند را دارند هم در امان هستند. کمک کنندگان به برادران دینی و برآورده کردن حاجتهایشان و  احترام به شخص مسلمانی که مویش در اسلام سفید شده است هم عاملی است تا از ترس و خوف روز قیامت در امان قرار بگیریم.

 

خطیب نمازجمعه کیاسر در فرازی دیگر از سخنان خود با تبریک دهه فجر ، انقلاب اسلامی را مال مردم دانستند و خواستار دخیل شدن آحاد مردم در برگزاری با شکوه جشن انقلاب شدند همچنانکه تا حالا دشمن نتوانسته هیچ غلطی بکند بخاطر مردم است .

 

وی افزود : خدا اراده کرده حق را بر سر باطل بکوبد و باطل همچون کف روی آب است که پایدار نیست و از بین می رود و در طول تاریخ که جنگ حق و باطل بود زمانی باطل خودنمایی کرد که لباس حق را پوشید همچنان که شیطان نمی آید و چهره ی واقعی خود را به انسان نشان دهد بلکه به صورتی ظاهر می شود که خود را خیر خواه انسان نشان می دهد تا انسان را غافل کند اکنون نیز شیطان بزرگ آمریکا نمی آید مستقیم بگوید می خواهم شما را نابود کنم و نفت شما را ببرم بلکه  با بهانه حقوق بشر و آزادی وارد می شود.

 

امام جمعه محترم تاکید کردند: کل تلاش انبیاء این بود که انسان ها  را بیدار کنند تا جنبه باطل تقویت نشود بلکه به خاطر نور حق ، باطل نابود شود باطل یک زمانی ممکن است جلوه داشته باشد اما از بین رفتنی است. جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.