پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نباید در مورد زباله با زبان تهدید با مردم چهاردانگه سخن گفت

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، روز شنبه 5 فروردین 1396 حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه و جمعی از ائمه جمعه و مسئول شورای سیاست گذاری  ائمه جمعه  استان مازندران با دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران  دیدار کردند.

در این دیدار حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و آرزوی توفیق خدمت گذاری به مسئولین استان، به طرح  معضلات و مشکلات منطقه چهاردانگه پرداخت.

مهمترین مطلبی که در این دیدار مطرح شد معضل حمل زباله به چهاردانگه بود که به طور مفصل در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

امام جمعه چهاردانگه طی سخنانی خواستار این مطلب شد که مسئولین در رفع این معضل کوشش کنند و تمام همت خود را برای هر چه سریعتر برطرف کردن این معضل به کار ببندند.

وی برخورد محبت آمیز و مهربانانه متولیان امر با مردم در رابطه با این موضوع را از استاندار خواستار شد و گفت: نباید با زبان تهدید با مردم سخن گفت و برخورد کرد و مصلحت نیست با ارسال اخطاریه  مردم شریف چهاردانگه را تحریک کرد.

همچنین دکتر ربیع فلاح در این مورد گفت:  معضل زباله یک معضل استانی بوده و همچنین در منطقه چهاردانگه، که در این راستا تلاش و‌ کارهای بسیار خوبی انجام شده و مسئولین هم نهایت تلاش و کوشش خود را خواهند کرد که هر چه سریعتر این معضل در منطقه برطرف و زباله سوز راه اندازی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.