پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ناهنجاری‌های اجتماعی در مازندران کاهش یافت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی نظیر دریا، جنگل و مناظر دیدنی به عنوان یکی از مهم ترین قطب‌های گردشگری کشور، پذیرای حجم گسترده ای از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

وی ارتقا امنیت اجتماعی و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از این مواهب الهی را از مهم ترین ماموریت‌های پلیس دانست و افزود: اقدامات نیروی انتظامی در طرح‌های انتظامی در فصول و ایام مختلف سال در چندین بخش پیش بینی و تعریف شده که می‌توان به اقدامات انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی اشاره داشت.

میرفیضی با اشاره به اینکه اولویت پلیس در اجرای عدالت اجتماعی در طرح‌های انتظامی ایجابی است، تصریح کرد: در این راستا کسی حق تخطی از قانون را ندارد و انتظار پلیس از مردم در سواحل، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها توجه به دغدغه‌های دیگران است.

فرمانده انتظامی مازندران از ثبت بیش از 330 میلیون تردد اعم از محورهای مواصلاتی و معابر شهری در شش ماهه گذشته خبر داد و گفت: با اجرای تدابیر انتظامی و ترافیکی، شاهد کاهش 12 درصدی تصادفات منجر به فوت در این مدت بودیم.

وی با بیان اینکه پیشگیری، کنترل، مهار و مقابله با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی از مهم ترین ماموریت‌های پلیس در اجرای طرح‌های امنیتی و انتظامی است، تصریح کرد: مشارکت‌های مردمی و انجام وظایف شهروندی از سوی شهروندان و مسافران نقشی مهم و اثرگذار در این راستا داشته است.

میرفیضی، استفاده از اقدامات فرهنگی را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در کاهش جرائم، ناهنجاری‌های اجتماعی و کاهش تصادفات در استان برشمرد و بر تداوم همکاری‌ها و تعامل مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی با پلیس تاکید کرد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.