پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

میزان مشارکت‌های مردمی به بهزیستی مازندران 153 درصد رشد داشته است

0

سید حمید رضا علوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: روند رو به رشد و افزایش آمار جلب و جذب مشارکت مردمی نشان از اتحاد اجتماعی آحاد مختلف جامعه و افزایش مشارکت‌های اجتماعی در طرح‌ها و برنامه‌های سازمان است.

وی افزود: زمانی سازمان می‌تواند به اهداف خود دست یابد که آگاه‌سازی و شفاف‌سازی به هنگام توسط مدیران صورت گیرد.در سال گذشته 45 میلیارد تومان مشارکت‌های نقدی، غیرنقدی و خدماتی به نیازمندان و جامعه هدف سازمان ارائه شد که نسبت به مدت مشابه سال 95 بیش از 153 درصد رشد داشت.

علوی بابیان اینکه 87 موسسه خیریه در استان فعال است که در برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان مشارکت دارند از خیرانی که علاقمند به تاسیس موسسات خیریه هستند خواست به صورت تخصصی مانند موسسه خیریه مسکن‌ساز، موسسه خیریه کارآفرین، موسسه خیریه تامین جهیزیه و دیگر موسسات وارد عرصه‌های حمایتی شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی مازندران گفت: در سال گذشته به منظور تحقق یکی از اهداف سازمان و ترویج ازدواج آسان، جشن ازدواج و تهیه جهیزیه و کالا برای 518 زوج توسط خیران و سازمان‌های مردم نهاد، شورا و شهرداری‌ها انجام شد.

علوی ادامه داد: در سال گذشته به منظور تامین نیازهای ضروری خانواده‌های کم درآمد، مددجویان و توان خواهان بهزیستی استان، 120 هزار خانوار معادل 258 هزار نفر مشمول طرح حمایت غذایی شدند که بسته حمایتی برای هر فرد در دو مرحله به حساب سرپرست خانورها واریز شد که ارزش آن بیش از 78 میلیارد ریال بوده است. 18 هزار و 465 خانوار معادل 55 هزار و 270 نفر در استان مستمری بگیران این سازمان هستند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.