پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مصطفی وند: بازی کردن در آمل همیشه سخت است

0

سعید مصطفی وند پس از شکست مقابل کاله آمل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و به تیم کاله که برنده این دیدار شد تبریک گفته اما تیم ما امروز هماهنگ نبود و برخی بازیکنان در صورتی امروز برای تیم ما بازی کردند که در چند روز اخیر به جمع ما پیوسته بودند اما در مجموع بازی نسبتا جذابی بود.

کاپیتان با تجربه تیم پیام مشهد در رابطه با اعتراض به عملکرد داوری، بیان داشت: متاسفانه در امتیازهای پایانی سِت سوم داور به اشتباه خطای پاسور تیم ما را گرفت که نتیجه بازی تغییر کرده اما داور مثل بقیه انسان‌ها اشتباه می‌کند و این طبیعی است اما وقتی در امتیازات حساس و پایانی اشتباهی رخ می‌دهد تمرکز بازیکنان و تیم برهم می‌خورد.

مصطفی وند در رابطه با بازی‌های آینده تیم پیام مشهد، خاطرنشان کرد: از بدشانسی تیم ما قرعه‌های بسیار دشواری در هفته‌های ابتدایی به ما خورد و هفته آینده باید به مصاف تیم یکدست ورامین برویم که واقعا تیم خوبی هستند و از حدود سه ماه گذشته شروع به تمرینات مداوم کردند و بسیار تیم خوب و هماهنگی هستند.

برای شادی هواداران پرشور آملی با تمام وجود بازی می‌کنیم

مهران فیض امام دوست دفاع وسط تیم کاله آمل پس از درخشش در مقابل تیم پیام مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و خدا را شاکر هستیم که موفق شده نخستین گام را با پیروزی پشت سر بگذاریم چون در لیگ برتر امسال همه تیم‌ها مدعی هستند و چون تقریبا در یک سطح هستند رقابت با آنها تنگاتنگ و سخت خواهد بود.

وی افزود: تیم ما به این پیروزی نیاز داشت چون تیم کاله بازیکنان جوانی دارد که باید برای ادامه لیگ امیدوار باشند تا بتوانیم با کمک هم در قالب یک تیم جایگاه خوبی را در جدول کسب کنیم.

دفاع وسط جوان تیم کاله آمل در رابطه با نخستین بازی خود برای تیم کاله نیز خاطرنشان کرد: حس خوبی از بازی کردن در آمل دارم بنابراین سعی می‌کنم خواسته‌های مربی را به بهترین شکل درون زمین انجام بدهم و برای شادی این تماشاگران پرشور تلاش می‌کنم.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.