پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشروح خطبه نماز جمعه مرکز بخش چهاردانگه در ۳ دیماه ۹۵

روز گذشته جمعه ۳ دیماه ۱۳۹۵ نماز جمعه بخش چهاردانگه به امامت حجت الاسلام والمسلمین دکتر تیموری یانسری در شهر کیاسر اقامه شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، روز گذشته جمعه ۳ دیماه ۱۳۹۵ نماز جمعه بخش چهاردانگه به امامت حجت الاسلام والمسلمین دکتر تیموری یانسری در شهر کیاسر اقامه شد.

 

حجت الاسلام تیموری با توجه به نزدیک شدن به حماسه ۹ دی گفت: انسان های متقی و پرهیزکار هرگز فتنه گری نمی کنند و در دام فتنه گران هم قرار نمیگیرند. انسان های متقی می دانند هر کس فتنه انگیزی کنند خود در آتش فتنه خواهد سوخت این قانون الهی است.امام علی علیه السلام می فرمایند:《من شب نار الفتنه کان وقودا لها》هر که آتش فتنه را بر افروزد خود هیزم فتنه می شود.

 

امام جمعه چهاردانگه در ادامه گفت: مسئولین در خصوص مراسم ۹ دی برنامه ریزی منسجم و کاملی داشته باشند ، نکند چند تا مسئول در مسجد کوچکی جمع بشوند و عکس بگیرند و اعلام کنند مراسم گرفتیم. مردم بصیر و انقلابی ۹ دی را خلق کردند این مراسم باید مردمی بشود. براستی در ۹ دی زیارت عاشورا تفسیر عملی شد مردم عمیقانه زیارت عاشورا را فهمیدند و در ۹ دی حقیقت این زیارت را پیاده نمودند.

 

حجت الاسلام دکتر تیموری ادامه داد: در ۹ دی مردم بصیرت یافتند و از فتنه و فتنه گران بیزاری جستن نه فقط در ۹ دی بلکه تا زمانی که فتنه باشد حتی تا قیامت که به تعبیر زیارت عاشورا 《 به خدا نزدیک می شوم بواسطه دوستی با شما اهلبیت علیهم السلام و بیزار هستیم از دشمنان شما تا روز قیامت》هدف فتنه گران نابودی نظام اسلامی ، راه امام خمینی (ره) و اصل ولایت فقیه بود.

 

خطیب جمعه چهاردانگه در پایان گفت: فتنه گران در آن زمان به شیوه سخت مقابل نظام اسلامی ایستادند اما الان بطور نرم وارد شدند و با روش های مختلف با انقلاب ، ولایت و امامت مخالفت می کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.