پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسته شدن راه دسترسی به 10 روستا بر اثر سيل

رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری از وقوع سیل در بخش چهاردانگه ساری خبر داد و گفت: بر اثر وقوع سیل راه دسترسی به 10 روستای این منطقه مسدود شد.

1

 به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، ابراهیم ولاشی در گفت‎وگو با خبرگزاري فارس از وقوع سیل در منطقه چهاردانگه ساری خبر داد و گفت: سیل شب‌گذشته در بخش چهاردانگه ساری موجب بروز خسارت جدی در این منطقه شد.

وی تصریح کرد: بر اثر وقوع سیل در این منطقه، جاده ارتباطی بیش از 10 روستا در منطقه نرم‌آب دوسر بسته شده و حتی امکانات تلفنی نیز برقرار نمی‌شود.

 رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری اضافه کرد: بر اثر وقوع سیل ارتباط راه روستایی بندبن، ذکریاكلا، کل جارو و عقيه خیل بسته شده و امکان برقراری ارتباط تلفنی با اهالی منطقه نیز وجود ندارد.

 وی اضافه کرد: همچنین بر اثر وقوع سیل بیشتر بندها و نهرها و زمین‌های کشاورزی منطقه تخریب شده و به برخی دامدران نیز خسارت جدی وارد شد.

ولاشی خاطرنشان کرد: تنها توانستیم به سختی با یکی از اهالی روستای بندبن ارتباط تلفنی داشته باشیم که طی این گفت‌وگو از ناپدید شدن 10 راس گاو در این منطقه باخبر شدیم.

 وی با اعلام اینکه در حال حاضر برای بازگشایی محورهای روستایی نیاز مبرم به لودر و بولدزر است، افزود: از مسئولان استانی در این زمینه درخواست کمک شد.

این مسئول در ادامه از وقوع سیل در منطقه بالادست چهاردانگه ساری نیز خبر داد و گفت: زمین‌های کشاورزی روستای بَرد نیز بر اثر وقوع سیل به شدت خسارت دید.

……………………………………………………..

چهاردانگه نیوز: لازم به ذکر است که سیل در شب پنجشنبه 8/3/1393 و پس از بارش رگبار و تگرگ شدید در مناطق هم مرز با استان سمنان به سوی منطقه نرماب دوسر بخش چهاردانگه جاری شده بود.

1 نظر
  1. رضا تورانی می گوید

    با سلام من دانشجوی دانشگاه تبریز هستم از مسولین خواشمندم هرچه درتوان دارند بکار بگیرندتا وضیعت فوق العاده بحرانی روستاییان وکشاورزان منطقه مرتفع گردد.
    باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.