پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرمت مسجد جامع ساری/لغو پرواز فرودگاه ها کاهش می یابد

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عبوری در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری با بیان اینکه تابستان سال قبل مسجد جامع ساری براثر اتفاقی دچار آتش سوزی شده بود اظهار داشت: مرمت این مسجد در حال انجام است و به زودی به بهره برداری می‌رسد اما متأسفانه هیچ دستگاه متولی غیر از شهرداری که قول بازسازی داده بودند، به میدان نیامدند.

وی همچنین به طرح تاکسی فرودگاه در فرودگاه‌های استان و شمال اشاره کرد و گفت: توسعه اپرون فرودگاه ساری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین توسعه آی ال اس را در فرودگاه‌های استان با هدف کاهش کنسلی پروازها در دستور کار و برنامه داریم.

شهردار سابق ساری با بیان اینکه توسعه بنادر شمالی در دستور برنامه وزارت راه و شهرسازی است تصریح کرد: ایجاد اسکله مجزا بخش خصوصی در ساحل فرح آباد با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی از برنامه‌ها است.

عبوری به بارندگی‌های سیل آسای اوایل سال جاری اشاره و اضافه کرد: در این حادثه ۸۹۱ متر برثانیه دبی آب رودخانه تجن بود و یک متر از شهر دچار آبگرفتگی و آب ماندگی نشده است.

شهردار سابق با اشاره به لایروبی رودخانه تجن با ۴۰ هزار سرویس کامیون ادامه داد: اگر این اقدام توسط شهرداری صورت نمی‌گرفت، ساری در سیلاب نوروزی زیر آب رفته بود.

وی به ساخت بوستان بانوان در ساری اشاره کرد و گفت: این پارک با داشتن امکانات تفریحی و ورزشی به زودی تکمیل و بهره برداری می‌شود و الحاق پارک جنگلی شهید زارع و سکوتپه به شهرداری ساری نیز از دیگر اقدامات بوده است.

وی سرانه فضای سبز در ساری را ۵.۸ مترمربع به ازای هر شهروند بیان کرد و گفت: شمار پارک‌ها و بوستان‌های ساری به ۱۸ بوستان و پارک افزایش یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.