پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مذاکره با آمریکا قطعا بی نتیجه است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با بیان اینکه مسامحه با آمریکا تأثیری در کاهش تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن ندارد گفت: مذاکره با دشمن قطعاً بی نتیجه است.

وی با بیان اینکه استکبار در قضیه برجام آزمایش و امتحان خود را پس داده‌اند گفت: دشمن می‌خواهد با تهاجم اقتصادی و تحریم، ملت ایران را تحت فشار قرار دهد و مسئولان با توصیه ویژه مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه گزینه ملت ایران برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان، مقاومت است اظهار داشت: مسئله کنار نیامدن و عدم مذاکره با آمریکا را بارها مقام معظم رهبری تبیین کرده‌اند اما باز شاهد آن هستیم که عده‌ای از سر بی فکری به سمت آمریکا غش می‌کنند.

آیت الله طبرسی، با تاکید براینکه ملت ایران هیچگاه با استکبار سازش نخواهند کرد ادامه داد: مقام معظم رهبری به عنوان فقیه دوراندیش و ولایت فقیه در سنگر سیاست به مسائل سیاسی آشناست و دنیا را به خوبی می‌شناسد.

امام جمعه ساری همچنین با گرامیداشت ماه پرخیر و برکت رمضان بر لزوم بهره برداری از فیوضات معنوی این ماه تاکید کرد و گفت: دشمن شناسی در قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته و مسلمانان باید نسبت به دشمنان موضع مشخصی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.