پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیریت بحران مازندران فوت 2 نفر بر اثر سیلاب در مازندران تایید کرد

0

علی اصغر احمدی در حالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، فوت دو شهروند مازنی بر اثر صاعقه و سیل روز گذشته را تایید کرده که اورژانس مازندران خبر فوت بر اثر سیلاب را در استان تکذیب کرده است.

وی افزود: به علت رعد و برق یک نفر در ساری جان خود را از دست داد و یک راننده تاکسی در چالوس به علت رفتن با ماشین به زیر آب و خفگی جان باخت.

احمدی گفت: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر فعال شدن سامانه بارشی از بعد از ظهر دیروز شاهد بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های استان و آب‌گرفتگی معابر به ویژه در شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد بودیم.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران موجب آب‌گرفتگی منازل مسکونی در مناطق مختلف مازندران شد افزود: ساکنان منازل مسکونی در منطقه پسندعلیا شهرستان عباس آباد با تراکتور به مناطق امن منتقل شدند.

احمدی با اشاره به اینکه بارش شدید باران به سربندی برخی منازل مسکونی در آمل و بابل خسارت وارد کرد گفت: با کمک فرمانداری‌های این شهرستان‌ها پوشش موقت در اختیار مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی استان تا عصر امروز در مناطق سیل‌زده مستقر هستند به شهروندان توصیه کرد با پرهیز از سفرهای غیرضروری و نیز فعالیت‌های دریایی با نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.