پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور کندوان عصر جمعه یکطرفه می شود

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی اظهار داشت: بر این اساس، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱ خرداد تا ساعت ۶ روز سه شنبه ۷ خرداد از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است ولی تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی افزود: در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه ۳ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

به گفته وی، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۳ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

سرهنگ قدمی ادامه داد: در محور هراز: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۳ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۴ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روز جمعه مورخ ۳ خرداد تا ۲ بامداد روز شنبه ۴ خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۶ خرداد تا ۲ بامداد روز سه شنبه ۷ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۶ خرداد تا ۲ بامداد روز سه شنبه ۷ خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

وی افزود: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس به استثنا حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی کماکان ممنوع است و در محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۱ خرداد و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و دوشنبه ۲، ۳ و ۶ خرداد از محور هراز ممنوع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.