پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| دیدار تدارکاتی نساجی و سایپا حاشیه‌ساز شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیمرغ،شاگردان جواد نکونام در ادامه روند آماده‌سازی خود عصردیروز در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف شاگردان علی دایی در تیم سایپا تهران رفتند.

بازی با نتیجه 2 بر 2 در حال تمام شدن بود که پرتاب بطری‌های آب به سمت نیمکت تیم سایپا خشم دایی را برانگیخت و او در دقایق پایانی تیم خود را بیرون کشید تا بازی نیمه تمام بماند و نخستین حاشیه برای تیم نساجی مازندران رقم بخورد.

تماشای دیدار تدارکاتی نساجی مازندران و سایپا تهران برای علاقه‌مندان فوتبال رایگان اعلام شده بود و استقبال نسبتا خوبی نیز از این بازی شده بود.

تیم فوتبال نساجی مازندران که پس از 24 سال بالاخره جواز حضور در لیگ برتر ایران را کسب کرده است در پی آن بوده تا خود را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر آماده کند.

تیم جواد نکونام با یک معضل اساسی برخورد کرده است و آن نداشتن ورزشگاه اختصاصی برای انجام بازی‌های لیگ برتر است زیرا ورزشگاه خانگی قائم‌شهری‌ها در حال بازسازی است و هنوز آماده میزبانی نیست.

بنابراین قائمشهری‌ها تصمیم گرفتند تا ورزشگاه شهدای سیمرغ را برای میزبانی در رقابت‌های لیگ برتر به سازمان لیگ معرفی کنند اما با اتفاقاتی که در بازی دو تیم سایپا و نساجی رخ داده است تمامی معادلات را بر هم زده و باید فکر دیگری بابت میزبانی آبرومندانه این تیم ریشه‌دار در مقابل حریفان خود بکنند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.